Toon posts:

Uitzetten gevoel in notificaties

Pagina: 1
Acties:
  • 1.024 views

Vraag

Acties:
  • +3Henk 'm!

• bbob
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-03 19:13
Leuk die gevoel icons maar ik wil ze niet zien in mijn notificaties.
Ik zou alleen reacties willen zien die ik schrijf.
Nu lopen mijn notificaties over van gevoel en antwoorden en aangezien ik alleen naar antwoorden wil kijken moet ik gaan bladeren of als gelezen markeren, hetgeen te veel tijd kost en irritant werkt (gevoel)

Kan ik de gevoel notificaties uitzetten,zo ja waar.
Zo nee kan dit als optie beschikbaar komen.

Beste antwoord (via bbob op 01-04-2016 19:10)

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-09 10:21
bbob1970 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:22:
Ja van ieder gevoel krijg je dat en het is behoorlijk irritant aan het worden.
Zie je 15 gevoel notificaties en 1 reactie. Moet ik weer gaan zoeken en bladeren, alles als gelezen markeren, heel irritant.

Het is ook iets voor kleine kinderen dat gevoel gedoe maar mag hopen 1 april grap. als het dat niet is, snel de mogelijkheid om die zooi uit te zetten.
met dit stukje css kan je ervoor zorgen dat de tweakmoticons niet weergeven worden in de notificatiebalk, maar dit zorgt voor het volgende. De normale notificatiebalklijst word opgehaald van de server en daar worden de tweakmoticonmeldingen uitgevist, maar helaas heeft dit geen effect op de notificatieteller. mocht je hier genoegen mee nemen, dan kan je onderstaande css code proberen met de CSS functie uit de karmashop.

a.notification.markable.emo{
display: none;
position: absolute;
}

[Voor 32% gewijzigd door ard1998 op 01-04-2016 13:40]

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:07

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Het is een 1 aprilgrap, waarschijnlijk ben je er morgen van verlost ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bbob
Mag het hopen want voor 1 april heeft men er veel werk ingestopt.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Krijg je van elke gevoelwijziging een notificatie?

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bbob
Zie je 15 gevoel notificaties en 1 reactie. Moet ik weer gaan zoeken en bladeren, alles als gelezen markeren, heel irritant.

Het is ook iets voor kleine kinderen dat gevoel gedoe maar mag hopen 1 april grap. als het dat niet is, snel de mogelijkheid om die zooi uit te zetten.

[Voor 27% gewijzigd door bbob op 01-04-2016 13:24]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-09 10:21
bbob1970 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:22:

met dit stukje css kan je ervoor zorgen dat de tweakmoticons niet weergeven worden in de notificatiebalk, maar dit zorgt voor het volgende. De normale notificatiebalklijst word opgehaald van de server en daar worden de tweakmoticonmeldingen uitgevist, maar helaas heeft dit geen effect op de notificatieteller. mocht je hier genoegen mee nemen, dan kan je onderstaande css code proberen met de CSS functie uit de karmashop.

a.notification.markable.emo{
display: none;
position: absolute;
}

[Voor 32% gewijzigd door ard1998 op 01-04-2016 13:40]

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:31
En met http://tweakers.net/notificatie/markeerallesgelezen klik je ze in een keer weg. :)

• Bram1337
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-04-2018
Vermits alle notificaties verschillenden kleurtjes zouden krijgen kan lichtning blijvend succes verzekeren d:)b

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 18:17
bbob1970 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:20:
Mag het hopen want voor 1 april heeft men er veel werk ingestopt.
Daar verdwijn het abbo geld dus, de dure salarissen van de devvers :P

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32
:o Zo handig! Waarom is dat geen linkje in de notificatie-dropdown? Ik zit nu iedere keer op de mapjes links van de notificatie te klikken...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Evest
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

Paul schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 19:47:
[...]
:o Zo handig! Waarom is dat geen linkje in de notificatie-dropdown? Ik zit nu iedere keer op de mapjes links van de notificatie te klikken...
Markeer alles als gelezen-knop, er is al een ticket voor, nu nog uitvoeren. :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-09 14:18

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Deze kan wel dicht aangezien het al een tijdje niet meer 1 april 2016 is ;) .
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee