Toon posts:

TRAAAg geheugen en system sinds ADSL modem???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi
heb een duron 800@1000 IMB 30GB@7200 ABit KT7
256 ram GF2MX , alles draaide als een zonnetje maar sinds ik een USB ADSL modem heb geinstalleerd , namelijk een alcatel speed touch USB leek mijn systeem aanzien lijk trager.
na een paar benchmarkjes te doen zag ik dat bij de geheugen test ik 50 mb/s kwijt was en op 1 of andere rede is die snelheid van de hd in de benchmark ook achteruit gegegaan als ik de modem uitrek is alles weer normaal ? hoe kan dit?

Verwijderd

brakke USB drivers ?

Verwijderd

Topicstarter
nee , via 4 in 1 drivers zijn geinstald ( 4.29)

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
brakke drivers dus....

Koop een PCI-USB-kaart en je bent ervan af.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

installeer de USB filter driver van via, die zit niet in de 4-in-1 als ik het me goed herinner :)

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
ok thanks mensen ga eerst die drivers proberen en als dat niet lukt ga ik tussen de oude rommel ff een pci usb kaart zoeken ;)

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
bij mij hielpen die USB filter-drivers niet. Vandaar dat ik je meteen naar de PCI-USB-kaart 'stuurde'. Die filter-drivers leken eerst te werken, maar een dag later was het weer mis.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Topicstarter
eum waar kan ik die drivers vinden?

Verwijderd

www.viahardware.com , usb filter drivers 1.08

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 23:17 schreef GambitRS het volgende:
installeer de USB filter driver van via, die zit niet in de 4-in-1 als ik het me goed herinner :)
nevermind :)

Verwijderd

Welloo

Zo ff reactie

Ik werk zelf bij planet internet helpdesk adsl. En het kan zijn dat die usb zo doet als hij aangesloten word op een amd moederboard. Je kan kijken of een externe usb werkt.. en andres moet je contact op nemen kpn en kan je je modem omruilen voor een externe modem die werken wel gewoon goed.

Groeten Hades
Pagina: 1