Ik zie net dat er de tweakmoticons ook een brony icon bevat. Ik zou graag zien dat deze wordt verwijderd. Ik hoop namelijk dat tweakers zich niet gaat associëren met dergelijke pedofiele, furry, anime, smerige rotzooi wat al helaas wijdverspreid is over het internet. Ik gebruik tweakers maar distantieer me graag van dergelijke praktijken. Het is dan misschien wel 1 april maar ik meen dit serieus. My Little Pony is tegenwoordig een soort code woord geworden voor de acceptatie van deze mentaliteit die je niet wilt hebben. Hou normale mensen op tweakers, verwijder die icon.
Niet zo dramatisch doen.An informal statistical census suggests that as of September 2012, there are between 7 and 12.4 million people in the United States that would identify themselves as bronies.
[...]
Professor emeritus Bill Ellis of Penn State University has compared the brony culture to that of otaku, fans of Japanese anime. Ellis, speaking at the 2012 AnimeNEXT convention, considered that both bronies and otaku fans are "psychologically and developmentally normal" and are simply "non-majoritarian" in their choice of active interests.
Wikipedia: My Little Pony: Friendship Is Magic fandom
My Little Pony is gewoon een tekenfilmserie. Laten we het niet groter maken dan het is alleen omdat je zelf andere associaties erbij hebt. Bronies allemaal over een kam scheren doet daarbij wat mij betreft niet onder aan datzelfde doen met welke andere groep mensen dan ook, en daar distantiëren wij ons met liefde van.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
je verklaart hierbij dus eigenlijk gewoon dat je pedofilie normaal vindt. Haal het gewoon weg. Wie heeft er ooit bedacht dat dit normaal is? ben jij een vieze bronie?NMe schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 02:48:
My Little Pony is gewoon een tekenfilmserie. Laten we het niet groter maken dan het is alleen omdat je zelf andere associaties erbij hebt. Bronies allemaal over een kam scheren doet daarbij wat mij betreft niet onder aan datzelfde doen met welke andere groep mensen dan ook, en daar distantiëren wij ons met liefde van.
Bronies en pedofilie zijn niet synoniem. En op dit toontje praten wij niet verder, ook niet op 1 april.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit is echt compleet nieuw voor mij (en ik gok ook voor mijn collega devvers) het is niets meer dan een pony (my little pony) als kinderlijk Cartoon character. Dat is het voor ons en dat blijft het voor ons. Mocht er daadwerkelijk op grote schaal aanstoot aan gegeven worden zullen we dat intern ter sprake brengen. Voor nu laten we hem iig nog staan.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 02:29:
Ik zie net dat er de tweakmoticons ook een brony icon bevat. Ik zou graag zien dat deze wordt verwijderd. Ik hoop namelijk dat tweakers zich niet gaat associëren met dergelijke pedofiele, furry, anime, smerige rotzooi wat al helaas wijdverspreid is over het internet. Ik gebruik tweakers maar distantieer me graag van dergelijke praktijken. Het is dan misschien wel 1 april maar ik meen dit serieus. My Little Pony is tegenwoordig een soort code woord geworden voor de acceptatie van deze mentaliteit die je niet wilt hebben. Hou normale mensen op tweakers, verwijder die icon.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.