Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mainstream gaming laptop 900-1100 euro.

Pagina: 1
Acties:

• acvedun
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-04-2024
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Mijn voorkeur gaat uit naar Windows als OS, ik ben niet zo bekend met andere systemen of ze zijn vaak verwarrend voor mij als levenslange Windows gebruiker. Eigenlijk wil ik de laptop gebruiken voor van alles, hij is bedoeld voor mijn studie maar ik ben actief voor mijn studievereniging en soms gebruik ik daarvoor dus ook programma's als Photoshop. Verder ben ik van plan in mijn vrije tijd er af en toe een spel op te spelen (denk bijvoorbeeld aan Crusader Kings 2). Mijn huidige laptop ( pricewatch: Acer Aspire V5-171-53318G50ass ) heeft zich de afgelopen jaren kranig verweerd maar begint toch steeds meer moeite te krijgen met mijn eisen. Het liefst heb ik dat een nieuwe laptop eigenlijk een verbetering zou zijn op deze laptop op ieder punt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Het budget ligt tussen de 900 en de 1100 euro, lager kan natuurlijk ook.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Ja, van en naar college's voornamelijk. Mijn maximale wenselijke schermgrootte is 15,6 inch en qua gewicht maakt het me niet zoveel uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik sta open voor allerlei suggesties maar deze drie laptops heb ik zelf al gevonden:
pricewatch: Acer Aspire F5-572G-77NV
pricewatch: HP Envy 13-d022nd OF pricewatch: HP Envy 13-d020nd

Ik heb studentenkorting bij HP van 10%.

Ik heb zelf eerst heel lang zitten kijken naar de derde optie, toen kwam er een goedkopere niet quad HD versie daarvan. Maar toen ik vandaag weer ging kijken kwam ik de Acer Aspire F5 tegen en dit lijkt een goede koop te zijn.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:33
acvedun schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 00:01:
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Mijn voorkeur gaat uit naar Windows als OS, ik ben niet zo bekend met andere systemen of ze zijn vaak verwarrend voor mij als levenslange Windows gebruiker. Eigenlijk wil ik de laptop gebruiken voor van alles, hij is bedoeld voor mijn studie maar ik ben actief voor mijn studievereniging en soms gebruik ik daarvoor dus ook programma's als Photoshop. Verder ben ik van plan in mijn vrije tijd er af en toe een spel op te spelen (denk bijvoorbeeld aan Crusader Kings 2). Mijn huidige laptop ( pricewatch: Acer Aspire V5-171-53318G50ass ) heeft zich de afgelopen jaren kranig verweerd maar begint toch steeds meer moeite te krijgen met mijn eisen. Het liefst heb ik dat een nieuwe laptop eigenlijk een verbetering zou zijn op deze laptop op ieder punt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Het budget ligt tussen de 900 en de 1100 euro, lager kan natuurlijk ook.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Ja, van en naar college's voornamelijk. Mijn maximale wenselijke schermgrootte is 15,6 inch en qua gewicht maakt het me niet zoveel uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik sta open voor allerlei suggesties maar deze drie laptops heb ik zelf al gevonden:
pricewatch: Acer Aspire F5-572G-77NV
pricewatch: HP Envy 13-d022nd OF pricewatch: HP Envy 13-d020nd

Ik heb studentenkorting bij HP van 10%.

Ik heb zelf eerst heel lang zitten kijken naar de derde optie, toen kwam er een goedkopere niet quad HD versie daarvan. Maar toen ik vandaag weer ging kijken kwam ik de Acer Aspire F5 tegen en dit lijkt een goede koop te zijn.
Een mainstream gaming laptop en dan link je een hp envy 13 zonder dedicated videokaart? Je hebt er niet heel veel verstand van of wel?.... main stream gaming laptops beginnen toch echt wel met een 950m, en voor mainstream toch echt wel een 960m. Met jouw budget trouwens ook prima te doen. Kijk eens naar de Asus rog751.

• acvedun
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-04-2024
Wouter lucassen schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 00:09:

Je hebt er niet heel veel verstand van of wel?....
Haha nee, over het algemeen zie ik mijzelf als beter geïnformeerd dan een leek maar vooral op het gebied van videokaarten schiet mijn kennis te kort.

Ik neem aan dat de Asus ROG 751 deze is: pricewatch: Asus ROG G751JT-T7218T
van 1329 euro is. Is het die 400 euro verschil met de Acer Aspire F5 bijvoorbeeld waard?

• Melvin44
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-05 12:05
Kijk ook eens naar de Dell 7559. Als je een beetje je best doet en de topics op het forum (vaak nog te vinden op de eerste pagina) over de laptop leest, kun je deze laptop al voor €899 krijgen. Hint: kortingscodes gedeelte.

Als je even op youtube rondneust is er ook een hoop te vinden.

Succes!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:33
acvedun schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 00:51:
[...]

Haha nee, over het algemeen zie ik mijzelf als beter geïnformeerd dan een leek maar vooral op het gebied van videokaarten schiet mijn kennis te kort.

Ik neem aan dat de Asus ROG 751 deze is: pricewatch: Asus ROG G751JT-T7218T
van 1329 euro is. Is het die 400 euro verschil met de Acer Aspire F5 bijvoorbeeld waard?
Op gebied van gamen ; jazeker. de 970m is een beest van een gpu op laptop gebied. Zon 40% meer fps dan de gpu daarvoor. Of dat het waard is? Persoonlijk. Met een 960m kun je ook aardig gamen. Met de 970m ben je dan weer wat toekomst vaster wat dat betreft. Is trouwens niet de asus waar ik op doelde. Doelde op de goedkopere variant met de 960M. Zelfde prijs categorie als die Dell, alleen een mooier fhd paneel. (Meer contrast en hogere helderheid.) pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN471T.
Hiervan is ook een 920 euro variant.
Mocht je het bedrag er voor over hebben ; de 970M is wel echt een stuk krachtiger. Komt overeen met een desktop 960 GTX. De 960m komt overeen met de 750ti. Een zeer duidelijk verschil. Maar goed daar is het prijsverschil dan ook naar..

[ Voor 16% gewijzigd door WouterL op 01-04-2016 01:20 ]

• Memocrat
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07-2024
Wouter lucassen schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 01:17:
[...]

Op gebied van gamen ; jazeker. de 970m is een beest van een gpu op laptop gebied. Zon 40% meer fps dan de gpu daarvoor. Of dat het waard is? Persoonlijk. Met een 960m kun je ook aardig gamen. Met de 970m ben je dan weer wat toekomst vaster wat dat betreft. Is trouwens niet de asus waar ik op doelde. Doelde op de goedkopere variant met de 960M. Zelfde prijs categorie als die Dell, alleen een mooier fhd paneel. (Meer contrast en hogere helderheid.) pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN471T.
Hiervan is ook een 920 euro variant.
Mocht je het bedrag er voor over hebben ; de 970M is wel echt een stuk krachtiger. Komt overeen met een desktop 960 GTX. De 960m komt overeen met de 750ti. Een zeer duidelijk verschil. Maar goed daar is het prijsverschil dan ook naar..
Wat is de 17 inch variant van de ASUS ROG GL552VW-CN471T?

• Firedre
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-11 06:44
Memocrat schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:59:
[...]

Wat is de 17 inch variant van de ASUS ROG GL552VW-CN471T?
pricewatch: Asus ROG GL752VW-T4232T

Alleen heeft de 17 inch een TN paneel ipv. IPS.

Edit;

http://laptopmedia.com/re...with-the-15-inch-gl552vw/

[ Voor 17% gewijzigd door Firedre op 01-04-2016 20:38 ]

• Memocrat
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07-2024
Bedankt voor de link. Volgens de review is het scherm nog wel te doen, als je hem op de maximale brightness level zet. Of vergis ik me hier?

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 14:43
Let wel op dat de hier boven genoemde ASUS ROG pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN471T geen SSD heeft. En dat is voor een laptop in dit segment toch echt wel een vereiste. Dus dan de hdd vervangen door een SSD.
Andere optie is deze laptop:
pricewatch: MSI Gaming Series GE62 2QC-600NL

• Jordyvh
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-06-2022
Heb gisteren mijn vriendin een
#ProductPrijsSubtotaal
1Acer Aspire Nitro VN7-572G-511V€ 949,-€ 949,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 949,-
laten halen, niks dan lof.
Een prima laptop voor €949,-
15,6 inch, I5-6200U (Enige nadeel is de U imo).
8 gb ddr4
Heeft een SSD(128GB) zowel als een HDD(1TB)
GTX 950M 4GB (Meer dan voldoende voor league)

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-11 12:58
Dell 7559
http://www.dell.com/nl/p/...pd?c=nl&l=nl&s=dhs&~ck=mn
Vandaag nog 70 euro korting. Koop voor 100 euro een m.2 ssd van 250 gig en je bent klaar. Samsung 850 EVO ofzo. Deze heeft een 6700HQ en GTX 960m. Ik type dit bericht erop. Top apparaat.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Pagina: 1