Ok, lang verhaal kort,ik had een bestelling bij gearbest.com gedaan via paypal, had de optie voor verschillende types/soorten adressen bij paypal niet gezien en gewoon op bevestigen geklikt, hierdoor werd mijn "state" aka provincie niet ingevuld, maar de rest wel (straat, plaats, postcode, land). Hier kwam ik pas achter naar een gesprek met de klantenservice over het feit dat mijn pakketje na iets meer dan 2 maand nog steeds niet was afgeleverd. Deze antwoorden vervolgens met dat er een deadline opzat, en dat ik nog een paar dagen moest wachten voordat ik met gearbest in gesprek kon gaan over de vervolging van dit verhaal. Dat gedaan, kwamen ze met het bericht dat gearbest volgens hun voorwaarden niet aansprakelijk is voor het niet afleveren van het pakket vanwege het feit dat ik de adres gegevens incompleet heb ingevuld, want de provincie(state) miste.
Nou lijkt mij dat het gewoon mogelijk moet zijn om een pakket af te leveren met alle boven genoemde gegevens, met uitzondering van provincie. Helaas kan ik dit nergens zwart op wit vinden, dus ik ben nu een beetje aan het twijfelen wat ik moet doen. Ze hebben een tegen offer gegeven om 30% van de aankoopwaarde terug te storten, maar dat vind ik in mijn ogen te weinig. Had ik nou mijn straatnaam plaats of postcode vergeten was dat natuurlijk anders geweest.
Nu weet ik niet of ik nu recht heb op een refund of opnieuw laten versturen of niet. Graag zou ik een bron met de informatie over verplichte gegevens voor afleveren vanuit het buitenland (liefst in het engels) willen hebben, om wat voet aan de grond te krijgen. Helaas heb ik hier zeer weinig over kunnen vinden.
Als jullie iets weten wat me zou kunnen helpen, zou ik daarvoor heel dankbaar zijn
, ik zelf heb hier geen enkel verstand van.
Nou lijkt mij dat het gewoon mogelijk moet zijn om een pakket af te leveren met alle boven genoemde gegevens, met uitzondering van provincie. Helaas kan ik dit nergens zwart op wit vinden, dus ik ben nu een beetje aan het twijfelen wat ik moet doen. Ze hebben een tegen offer gegeven om 30% van de aankoopwaarde terug te storten, maar dat vind ik in mijn ogen te weinig. Had ik nou mijn straatnaam plaats of postcode vergeten was dat natuurlijk anders geweest.
Nu weet ik niet of ik nu recht heb op een refund of opnieuw laten versturen of niet. Graag zou ik een bron met de informatie over verplichte gegevens voor afleveren vanuit het buitenland (liefst in het engels) willen hebben, om wat voet aan de grond te krijgen. Helaas heb ik hier zeer weinig over kunnen vinden.
Als jullie iets weten wat me zou kunnen helpen, zou ik daarvoor heel dankbaar zijn