Goedenavond medeTweakers,
De laatste jaren heb ik in mijn 7 jr oude systeem meerdere upgrades uitgevoerd, het moederbord etc zijn echter achtergebleven. Voor de eenvoud heb ik de componenten uit de BBG van januari gepakt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Primair gamen, hierbij stel ik geen hoge grafische eisen. Mijn bijna zeven jaar oude moederbord en co. zijn echter wel aan een upgrade toe
Wat mag het systeem gaan kosten?
±350,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Tevens randapparatuur en DVD/brander (merk niet opgezocht omdat dit volgens mij minder relevant is gezien de focus van de upgrade bij het mobo ligt).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het MSI mobo in plaats van de Gigabyte in verband met de vermelding over het werkgeheugen. Ik heb liever geen gedoe met een nieuwe aankoop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee (hoewel de BBG al een lange tijd lovend is over Intel
)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop op een relatief stil systeem, een 3rd party processorkoeler lijkt mij daarom verstandig boven geleverde koeler.
Huidig:
Mijn oog valt hierbij op:
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een snelle check of ik niet iets over het hoofd zie..
Dit is de eerste keer dat ik het aankoopadvies op deze manier gebruik. Hulde aan de opzet die Tweakers geeft om de users te helpen! (hopelijk doe ik het goed
))
De laatste jaren heb ik in mijn 7 jr oude systeem meerdere upgrades uitgevoerd, het moederbord etc zijn echter achtergebleven. Voor de eenvoud heb ik de componenten uit de BBG van januari gepakt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Primair gamen, hierbij stel ik geen hoge grafische eisen. Mijn bijna zeven jaar oude moederbord en co. zijn echter wel aan een upgrade toe
Wat mag het systeem gaan kosten?
±350,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Elite 334 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 88,- | € 88,- |
| 2 | OCZ Agility 3 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 88,- | |
Tevens randapparatuur en DVD/brander (merk niet opgezocht omdat dit volgens mij minder relevant is gezien de focus van de upgrade bij het mobo ligt).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 185,51 | € 185,51 |
| 1 | MSI H170M-A PRO | € 98,95 | € 98,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 34,95 | € 34,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 319,41 | |
Het MSI mobo in plaats van de Gigabyte in verband met de vermelding over het werkgeheugen. Ik heb liever geen gedoe met een nieuwe aankoop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee (hoewel de BBG al een lange tijd lovend is over Intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop op een relatief stil systeem, een 3rd party processorkoeler lijkt mij daarom verstandig boven geleverde koeler.
Huidig:
| 1 | Scythe Katana 3 | € 25,68 | € 25,68 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 25,68 | |
Mijn oog valt hierbij op:
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,95 | € 25,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 25,95 | |
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een snelle check of ik niet iets over het hoofd zie..
Dit is de eerste keer dat ik het aankoopadvies op deze manier gebruik. Hulde aan de opzet die Tweakers geeft om de users te helpen! (hopelijk doe ik het goed