Mijn vraag
Ik speel op dit moment The Division met een vriend en voor het eerst sinds ik mijn pc heb gekocht (+-4 jaar geleden)
moet ik alles op low zeggen en nog steeds is het een beetje buggie af en toe.
Ik wil dit graag verhelpen en de komende 3 jaar weer ongestoord alle games kunnen spelen.
Is de beste oplossing gewoon voor €350 euro mijn NVIDIA GeForce GTX 580 vervangen door de SI GeForce GTX 970 GAMING 4GG? Of kan ik beter meerdere dingen opgraden/nieuwe pc halen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Dit zit er in mijn PC op dit moment.
Processor
Intel(R) Core(TM) i5-3550 CPU @ 3.30GHz
Manufacturer Intel
Speed 3.3 GHz
Number of Cores 4
Video Card
NVIDIA GeForce GTX 580
Manufacturer NVIDIA
Chipset GeForce GTX 580
Dedicated Memory 2.9 GB
Total Memory 4.0 GB
Memory 8.0 GB
Memory 8.0 GB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Eigenlijk nog helemaal niks, mijn buurjongen heeft deze computer in elkaar gezet.
Hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven. Anders hoor ik het nog graag van jullie!
Ik speel op dit moment The Division met een vriend en voor het eerst sinds ik mijn pc heb gekocht (+-4 jaar geleden)
moet ik alles op low zeggen en nog steeds is het een beetje buggie af en toe.
Ik wil dit graag verhelpen en de komende 3 jaar weer ongestoord alle games kunnen spelen.
Is de beste oplossing gewoon voor €350 euro mijn NVIDIA GeForce GTX 580 vervangen door de SI GeForce GTX 970 GAMING 4GG? Of kan ik beter meerdere dingen opgraden/nieuwe pc halen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Dit zit er in mijn PC op dit moment.
Processor
Intel(R) Core(TM) i5-3550 CPU @ 3.30GHz
Manufacturer Intel
Speed 3.3 GHz
Number of Cores 4
Video Card
NVIDIA GeForce GTX 580
Manufacturer NVIDIA
Chipset GeForce GTX 580
Dedicated Memory 2.9 GB
Total Memory 4.0 GB
Memory 8.0 GB
Memory 8.0 GB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Eigenlijk nog helemaal niks, mijn buurjongen heeft deze computer in elkaar gezet.
Hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven. Anders hoor ik het nog graag van jullie!