[C#] Hyperlink maken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-10 13:48
Ik ben bezig met een programmaatje, maar nu wil ik eigenlijk ene hyperlink maken. Het liefst zou ik hebben dat als je op een plaatje klikt je dan naar een bestand gaat waar je naartoe wordt gelinkt. Ik weet niety of dit mogelijk is, want ik ben eigenlijk nog een beetje een C# newbie. Maar als iemand me kan helpen zou dat fijn zijn.

Ik ben bezig met Windows Forms Applications en ik gebruik Windows Visual Studio 2015. Ik gebruik C#. De bedoeling is dat hij zodra je op de link klikt een ander programma opent

Bij voorbaat dank,
Jan

[ Voor 20% gewijzigd door Jantje2000 op 01-04-2016 06:38 ]

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DieVeenman
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01-2019

DieVeenman

.NET Gekkie

In Windows Forms, Webapplicatie of misschien een Xamarin app?

Zou je iets meer informative kunnen geven? Tevens is MSDN altijd een geode start als je iets wilt weten over C#/VB/ASP.NET/F# etc...

“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ook als beginner kun je een vraag stellen op een manier waarop het voor ons mogelijk is om je te helpen. Lees De Quickstart eens goed door en pas je topicstart aan, want op deze manier kunnen we er bijzonder weinig mee. ;) Hou in het achterhoofd dat we niet in je hoofd noch op je scherm kunnen meekijken en dus geen idee hebben wat je precies aan het doen bent of met welk doel dat dan is.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Wat houd je tegen? Natuurlijk is het mogelijk, alleen gaat het niet gebeuren als je't niet programmeert.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein