Toon posts:

MSI Afterburner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net de MSI Nvidia Geforce GTX750 TI Gaming graphic card ge-installeert en ge-update.
Waar ik eerst ETS-2 op Low speelde kan ik nu op Ultra.
Echter ik zoek de Predator van de MSI Afterburner die ik ook gedownload en ge-upt heb maar kan de settings van de Predator niet vinden in de Afterburner.

Kan Iemand mij op het goede spoor zetten aub?

Ik draai W10 op een HP Proliant ML110 G6 (was eigenlijk een server)
Mijn CPU is een Intel Xeon X3430 2.4Ghz

Vr. groet A3KP

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2016 18:06 ]

• laminaatplaat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06-2025
Ik gebruik zelf Shadowplay van Nvidia voor screen capture maar zo te zien ga je in MSI Afterburner naar instellingen/settings (tandwieltje). Dan zie je een hoop tabbladen waaronder 'video vastleggen/ video capture' . Even een knop instellen voor het opnemen en de opties langslopen en gaan denk ik?

[ Voor 3% gewijzigd door laminaatplaat op 31-03-2016 21:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Laminaatplaat

Als ik in de Afterburner op settings klik dan krijg ik 5 tabbladen
1 = Algemene instellingen
2 = Ventilator
3 = Toezicht
4 = Profielen
en 5 = Gebruikersinterface
en naast die laatste zou volgens een YouTube video nog een pijltje moeten staan zodat je nog verder kunt 'tabben'.
Maar die heb ik niet,dat pijltje.

groeten A3KP

Verwijderd

Heb je bij het installeren van MSI Afterburner de optie Predator wel aangevinkt? Voor zover ik mij kan herinneren, vraagt MSI wat je precies wilt downloaden. Zo heb ik Predator en Kombuster beide unchecked, zodat ik een 'kale' Afterburner heb, voor alleen overclocken en een custom fan profile.

Als je dit niet weet, zou ik Afterburner helemaal verwijderen, daarna opnieuw downloaden en installeren en kijken of je ook opties hebt qua wat je wilt installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Oke,Dr1ftK1ng dat zou de oplossing kunnen zijn,want daar heb ik dan waarschijnlijk overheen gekeken.

Ik had nu ff ShadowPlay geprobeerd,maar dat wil nog niet echt.
Althans niet de hele filmpjes,alleen stukjes.
Ik ga nog ff met Afterburner stoeien.

Bedankt voor je reactie.

Verwijderd

Topicstarter
De Afterburner nu vanaf de bijgeleverde cd ge-installeert.
Ik heb nu idd het tabblad Video capture,die heb ik ingesteld maar krijg nog geen filmpje in de gemaakte map.
Wel zie ik een cameraatje knipperen ergens onderin de Afterburner,maar ik krijg hem nog niet aan de praat.
Verder heb ik F11 als video vastleggen ingesteld.
Als ik F12 in toets dan zegt ie wel 'schermafbeelding vastgelegd'.
Als ik het spel speel zie ik ook niets wat er op lijkt dat ie aan het opnemen is.
Zou wel zo prettig zijn als je een indicatie krijgt.
Morgen even verder puzzelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2016 22:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk alles oke,maar niet met de Predator van de Afterburner.
Kreeg het niet aan de praat.
Nu heb ik ShadowPlay opnieuw ge-installeerd,en na enig prutsen werkt het perfect,incl. het icoontje op het bureaublad dat groen wordt bij opnemen.
Prachtig scherpe opnames met de MSI Nvidia Geforce GTX750 TI Gaming vga. :)
Pagina: 1