Ik ben toch malle pietje niet!
Eergisteren met Mordax nog 274kb/s gehaald, niets aan de hand. (@Home Almelo)
Verwijderd
Hier in Oldenzaal ook niets aan de hand...
Alleen de mailserver wil wel eens onderuit, verder dik tevreden hier qua snelheid
mzzls
Alleen de mailserver wil wel eens onderuit, verder dik tevreden hier qua snelheid
mzzls
Ik heb volgens mij wel bij het @Home nieuws gelezen dat er de laatste week veel onderhoud was in Hengelo, kan het nu niet na kijken, ben aan het werk, maar je zal het zelf natuurlijk even kunnen checken!
Verwijderd
Wat heet dat er nou mee te makenOp zaterdag 23 juni 2001 13:00 schreef SickBastard het volgende:
Zeelandnet 30 KB/s heel erg slecht dus
@home Enschede 100 kb/s
(misschien zijn mn huisgenoten flink aan het internetten?
)
(misschien zijn mn huisgenoten flink aan het internetten?
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
@home Weert, 280 KB/s
't is hier altijd snel
't is hier altijd snel
Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.
Mordax ---> 400+ kb/sec @Home Rosmalen.
Verwijderd
Ff de helpdesk bellen en ff vragen of er in ouw buurt een actuele storing is ofzo, dat weten ze vaak wel bij de helpdesk.Op zaterdag 23 juni 2001 10:56 schreef The Legend het volgende:
Bij mij is het nu dus ongeveer 4 dagen zwaar rukOp http://www.mordax.nl krijg ik net m'n downloadsnelheid, 7kb/s. Gister zelfs 2kb/s. Weet iemand wat er aan de hand is, en vooral, wanneer het opgelost is ??
Meer mensen die probs hebben op dit moment ?
Of ff een traceroute doen naar verschillende servers/locaties. Ff kijken of het overal zo traag is.
Verwijderd
@home deventer...
320kb/s bij mordax......
na vaker doen.,..
378kb/s
310kb/s
425kb/s
456kb/s
280kb/s
320kb/s bij mordax......
na vaker doen.,..
378kb/s
310kb/s
425kb/s
456kb/s
280kb/s
Oldenzaal ruleerdOp zaterdag 23 juni 2001 18:23 schreef collinmentink het volgende:
Het is in oldenzaal echt zo slecht nog niet he....
ik haal ook ver boven de 400 kb/s
Het is nu een beetje hersteld geloof ik, ik test nu rond de 190 kb/s.
Ik ben toch malle pietje niet!
Hier in Maastricht is @Home bagger. Al tijden trouwens. Ping is wel goed, maar downloaden lijkt wel gecapped op 150KB/sec max. Nu ligt het rond de 96KB/sec. Vorig jaar haalde ik meer dan 400KB/sec, maar toen was mijn ping weer bagger, 200 ms en hoger.
Verwijderd
176 kb/s (en dat op zondagavond om 20:30 he, zal ik dinsdagavond om 4:00 nog eens proberen
).
Pagina: 1