• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dan bedoel ik van de kleine niet die grote dus die ene net als een walkman welke is de beste en welke heeft een redelijke prijs kan rond 500,600 zijn iemand ideeen?

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
niemand een idee????? :?

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 20:20

ALH

Als je toch iets wilt wat klein is overweeg dan ook een mooie portable MD met longplay, heb je ook wel ergens voor 500 piek :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hoe werkt LP eigenlijk? is het net iets als Mp3? of totaal anders?

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Ik heb de Philips Expanium, is Mp3-Cd speler,
aangezien ik toch wijde broeken draag past ie er perfect in, heb 'm overal bij me en perfecte kwaliteit, alleen een paar puntjes:

1) Je kunt niet verder spoelen in nummers (ik heb meestal livesets erop staan van 1,5 uur beetje lastig maarja :)
2) 't vreet batterijen, na 1 dag intensief gebruik zijn ze bijna leeg, dus oplossing: koop 4 oplaadbare batterijen, altijd zorgen dat je 2 volle bij je hebt en s'avonds de lege in de oplader :)

Verwijderd

RIO500!!!

Het is de enigste mp3-speler waarvan de firmware gekraakt is. Daardoor kun je ook gebruik maken van programma's die veel beter zijn dan de meegeleverde Rioport crap. Ook andere files als mp3tjes kun je uploaden & downloaden van en naar computers met bijvoorbeeld Riorio zodat je 'm kunt gebruiken als een supersnelle zipdrive via de USB poort :P

Als 1 van de weinige spelers zit er al 64mb in, en met de nieuwste firmware kun je der maximaal nog 128mb xtra indoen zodat je op een totaal van 192mb komt!
(ik heb zelf 128mb in totaal).

Verder is het gewoon een mooie mp3-speler, niet zo'n flashy design maar gewoon strak en functioneel. Bovendien is het 1 van de kleinste mp3-spelers. De rio600 is ten 1e al groter, maar door de backpack word hij nog groter als je het geheugen uitbreidt. Bij de rio500 schuif je het Flashmedia kaartje der gewoon in.

En met de nieuwste firmware zijn er veel dingen verbeterd: betere equalizer, betere bediening, compleet andere indeling van het schermpje, volume kan harder, betere afspeelkwaliteit, presets, mapjes, bookmarks, scrollsnelheid veranderbaar, lettertypes van computer naar speler downen/uppen en gebruiken, volledig programmeerbaar backlight, eigen opstartfilmpje kunnen maken, enz... Allemaal dingen die er nog niet waren toen de meeste reviews geschreven zijn.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-03 15:56
Ik heb de samsung Yepp.
Deze heeft ook standaard 64 mb flash geheugen.
Verder kan er nog een memoriestick in.

Inplaats van een mp3 speler met flashgeheugen kun je ook kiezen voor een mp3 speler met cdrom. Je kunt dan 640 of 700 mb aan mp3 kwijt. Nadeel is wel het formaat van het apparaat ten opzichte van die met flash geheugen.

Beide apparaten zijn er rond de 500 piek.
Mijn Samsung was 600 piek.
Het geluid is zeer goed. Je kunt verschillende equelizer instellingen doen zoals 3d sound, rock etc.

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 21:18 schreef ReseT het volgende:
Hoe werkt LP eigenlijk? is het net iets als Mp3? of totaal anders?
LP maakt gebruik van altrac 3 (?) compressie, hierdoor kan er 4 keer zoveel muziek op een md schijfje. De kwaliteit van de muziek is overigens wel iets minder.

Verwijderd

Ik heb zelf een yepp 2e hands gekocht voor 200 , ben er zeer tevreden mee , goed geluid.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik denk dat ik ook voor een MD walkman met LP zou gaan hoor, kwaliteit van mp3 is niet bijster goed, en als je wel goede kwaliteit wil kom je er wel achter dat 64MB memory stick nogal weinig is :(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-03 22:37

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

LP werkt met iets van een centraal kanaal en dan 2 stereobanden die dan geknipt worden ofzo. LP4 klinkt met sommige nummers echt niet, met andere nummers juist weer wel.

Verwijderd

500 is wel een normale prijs voor een goede :( daarom hoef ik er ook geen....

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-03 15:12

MeNTaL_TO

The future is not set

Weet iemand waar je die rio500 nog kan kopen? En voor hoeveel?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 14:55 schreef sebastius het volgende:
LP werkt met iets van een centraal kanaal en dan 2 stereobanden die dan geknipt worden ofzo. LP4 klinkt met sommige nummers echt niet, met andere nummers juist weer wel.
Nee ok, maar je kunt dus de compressie instellen, hoeveel compressie je wil... Zolang je niet maximaal compressed schijn je het niet te kunnen horen (er zijn natuurlijk altijd zeikerds die 320kbit/s mp3 met lame codec nog niet goed genoeg vinden)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

weet ik niet
Pagina: 1