Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een beamer die in mijn nieuwe woning komt te hangen
Het gaat hier enkel om de Beamer en niet het scherm, daarover twijfel ik nog of ik eerst de muur gebruik of toch een scherm koop later.
Punten die belangrijk zijn
-Stil
-Helder, ik wil ook kunnen kijken als de ruimte niet pikdonker is
-HD-ready is genoeg, het verschil tussen 720 en 1080 is denk ik niet spectaculair. Als het echt een groot verschil is en verstandiger is om voor 1080 te gaan hoor ik dat graag.
-Zeker HDMI in maar andere inputs zijn mooi meegenomen. Aansluiting voor een Surround systeem zonder HDMI is leuk natuurlijk
Budget
Ik heb een budget van 300-400 euro maar als er echt betere beamers zijn in een hogere prijsklasse kan deze omhoog. (max ~600) maar dan moet het wel degelijk echt een stuk beter zijn dan een beamer met lagere prijs.
Wat ik al gevonden heb.
720P
Ik heb 3 beamers gevonden, waarbij de eerste mij de beste keus lijkt:
Acer H5380BD
Acer P1276
Epson EH-TW5210
Toch ook maar even gezocht op 1080
mogelijk 1080P
Optoma HD26
Acer P1500
Optoma HD141X
Ik ben op zoek naar een beamer die in mijn nieuwe woning komt te hangen
Het gaat hier enkel om de Beamer en niet het scherm, daarover twijfel ik nog of ik eerst de muur gebruik of toch een scherm koop later.
Punten die belangrijk zijn
-Stil
-Helder, ik wil ook kunnen kijken als de ruimte niet pikdonker is
-HD-ready is genoeg, het verschil tussen 720 en 1080 is denk ik niet spectaculair. Als het echt een groot verschil is en verstandiger is om voor 1080 te gaan hoor ik dat graag.
-Zeker HDMI in maar andere inputs zijn mooi meegenomen. Aansluiting voor een Surround systeem zonder HDMI is leuk natuurlijk
Budget
Ik heb een budget van 300-400 euro maar als er echt betere beamers zijn in een hogere prijsklasse kan deze omhoog. (max ~600) maar dan moet het wel degelijk echt een stuk beter zijn dan een beamer met lagere prijs.
Wat ik al gevonden heb.
720P
Ik heb 3 beamers gevonden, waarbij de eerste mij de beste keus lijkt:
Acer H5380BD
Acer P1276
Epson EH-TW5210
Toch ook maar even gezocht op 1080
mogelijk 1080P
Optoma HD26
Acer P1500
Optoma HD141X
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken