Toon posts:

Buzzman: Virus-faq

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Lieve Buzzman,

het nut van een virus-Faq ontgaat me een beetje
Naarmate de tijd verstrijkt zullen er meer virussen in omloop komen en dus meer gepost worden. Dat betekent uiteindelijk dat je misschien door 1000 berichten moet gaan wroeten om dat ene virus wat je ook hebt aan te kunnen pakken. In een topic kun je niet op onderwerp zoeken.

Dit algemeen virus topic lijkt me niet de beste oplossing daarvoor. Ik weet dat jij niet mijn mening ondersteunt want je drukt elk virus-topic meteen de kop in.

Kan het niet anders..... Desnoods per virus een topic of zo (weet ook niet echt een oplossing maar verzin maar wat)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Misschien een extra subforumpje ofzo, waar je alle virus-related vragen/opmerkingen/waarschuwingen kwijt kunt?

Begint namelijk steeds grotere plaag te worden.

Virussen? Scan ze hier!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zaterdag 23 juni 2001 10:56 schreef wildhagen het volgende:
Misschien een extra subforumpje ofzo, waar je alle virus-related vragen/opmerkingen/waarschuwingen kwijt kunt?

Begint namelijk steeds grotere plaag te worden.
Of in het mededelingen forum dumpen?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Een faqje met de standaard oplossingen voor de meest voorkomende virussen kan je misschien wel in MF knallen inderdaad.

Ik krijg ook de laatste 2 weken zo ongeveer 2x daags een e-mail waarvan de topic al nergens over gaat, de inhoud ook niet en dan de attachment een .exe is, telkens bleek het een virus te zijn...

Bericht hierboven

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mjah, maar in MF kan je als user weer niet reageren om bijvoorbeeld iemand met een besmette PC te helpen, niet echt praktisch dus.

Floris: dat is vermoedelijk W32/Magistr@MM, de zoveelste CIH/Chernobyl-variant.

Virussen? Scan ze hier!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Lekker is dat :(

Maarja ik heb er vooralsnog nog geen "last" van, als in, het is bij mij niet actief, ik heb ook geen contact list enzo...

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Misschien bij Softe-goederen --> Virussen en exploits....

Zoiets misschien

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 11:03 schreef Floris Diemel het volgende:
Een faqje met de standaard oplossingen voor de meest voorkomende virussen kan je misschien wel in MF knallen inderdaad.

Ik krijg ook de laatste 2 weken zo ongeveer 2x daags een e-mail waarvan de topic al nergens over gaat, de inhoud ook niet en dan de attachment een .exe is, telkens bleek het een virus te zijn...
Jongens hier niet over virussen praten aub. anders dan sluit Buzzman dit topic ook en verwijst hij weer naar de virus-FAQ ;)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zaterdag 23 juni 2001 11:12 schreef michielk het volgende:

[..]

Jongens hier niet over virussen praten aub. anders dan sluit Buzzman dit topic ook en verwijst hij weer naar de virus-FAQ ;)
Zo erg is het ook weer niet ;)

Dat topic is er geplaatst omdat er op een gegeven moment veel topics stonden over hetzelfde virus. Misschien is het wel nodig om eens naar een andere oplossing te kijken als dit niet werkt :)

Dus ja, virus faq, wat wil je hiermee doen? Er zijn al zoveel sites waar de oplossing opstaat.

Verwijderd

Topicstarter
Het klopt dat er veel informatie over te vinden is.....
Maar alle andere onderwerpen die hier te vinden zijn, zijn ook op het web te vinden. Het leuke is alleen dat je hier naar deze community toe gaat om hier kennis op te doen en te posten....

Ik weet ook niet echt een oplossing voor het virus-FAQ probleem maar misschien een goede modderator die uiteindelijk alleen die topics laat staan die relevant zijn en waar de oplossing staat (slotje maar dan zoals is SU)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Hmm... ik denk dat het algemene virustopic erg handig is. Als ie te groot wordt (>1000 replies of >500 ofzo), kan ie gesloten worden en een nieuwe gestart... virustopic part 2 ofzo. Als je 'jouw' virus niet in dat topic kunt vinden, post je hem toch opnieuw? Een apart forum voor virussen vind ik overdone, dit vind ik zelf prima gaan zo.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1