Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Topicstarter
Van de week mijn driver naar 364.72 gebracht en sinds dien kloppen de kleuren niet meer. Het lijkt wel of er een vage mist over mijn scherm hangt. In games kloppen opeens de contrast instellingen niet meer, en vooral met zwart lijkt het wel of ik naar een 256 tinten scherm zit te kijken.

De driver is versie 364.72. Windows 10 64-bit. Monitor is via HDMI aangesloten.

Wat ik gedaan heb is:
Proberen opnieuw te calibreren met zowel Scherm instellingen, windows scherm callibratie, NVidia control center en aantal sites.
Monitor aan ander systeem gehangen, geen enkel issue (Intel Integrated Graphics) via DVI.
Monitor aan mijn laptop gehangen, geen enkel issue (Integrated Grpahics) via HDMI.

Adapter: EVGA 660Ti
Monitor HP2710m

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Beste antwoord (via Wim-Bart op 30-03-2016 23:49)

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

En als je naar andere/vorige driver gaat?
Ik herken dit probleem ik had dit wanneer ik mijn scherm overclockte met nvidia control panel.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Ik herken dit probleem ik had dit wanneer ik mijn scherm overclockte met nvidia control panel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Topicstarter
Galinsky schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:44:
Terug naar driver 364.51 en probleem is als sneeuw voor de zon verdwenen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Check je kleurbereik en -diepte eens. Als ze niet op de hoogst mogelijke waarde staan is dat waarschijnlijk je issue.

Nvidia Control Panel > Display > Change Resolution > *iets naar beneden scrollen* Output color depth en Output dynamic range