Is TS gedumpt? (Constante bezet toon mobiel)

Pagina: 1
Acties:
  • 8.420 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:07
TS probeert iemand te bellen met zijn mobiel. Maar het springt al een paar dagen direct op een bezettoon. Er is niet eens een overgangstoon. Ik heb een leeg smsje met ontvangstbevestiging verzonden.. en daar staat op dat het gewoon wordt ontvangen.

Is TS gedumpt? ;(

(Helaas kan ik diegene niet anders bereiken trouwens :D )

Edit: voor diegene die met search op dit topic is beland - directe bezettoon is idd een nummer blokkade ;w

[ Voor 14% gewijzigd door TTMJ! op 31-03-2016 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Andere personen kun je wel bellen?
Kan zijn dat de mobiel uitstaat, geen ontvangst heeft etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-07 19:42
Bel dan ff met ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 17:23
Als je op 5 drukt als de lijn bezet is wordt je automatisch teruggebeld als de lijn niet meer bezet is (tenminste, bij vaste lijnen. Geen idee voor de rest).
Maar je krijgt de toon ook te horen als je oproep is geweigerd. Als dat meteen gebeurt kan diegene je nummer geblokeerd hebben.

Maar als je een lege SMS kan sturen... Waarom stuur je dan geen SMS met de vraag waarom diegene niet meer bereikbaar is?

[ Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 30-03-2016 22:18 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassie91
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 22:17
Bel het nummer met #31# ervoor, dan bel je anoniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
Dutchdeveloper schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 22:13:
Andere personen kun je wel bellen?
Kan zijn dat de mobiel uitstaat, geen ontvangst heeft etc.
Ja ik kan andere personen bellen.

Maar krijg ik alsnog een sms ontvangst bevestiging als de mobiel uitstaat/geenontvangst oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
RocketKoen schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 22:17:
Maar je krijgt de toon ook te horen als je oproep is geweigerd. Als dat meteen gebeurt kan diegene je nummer geblokeerd hebben.
`Dat vind ik ook zo vreemd, hij springt direct op bezet. Ik ben nooit geblokkeerd. Is dit gebruikelijk bij een blokkade dan?
Maar als je een lege SMS kan sturen... Waarom stuur je dan geen SMS met de vraag waarom diegene niet meer bereikbaar is?
Haha al gedaan. Daarom stuurde ik dit x een lege met ontvangstbevestiging :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zou er sowieso niet meteen een te groot drama van maken dat hij/zij even bereikbaar is. Vaak is het door omstandigheden en als jij dan 100x op de voicemail staat met 1400 smsjes dan komt dat nogal wanhopig en claimerig over. Als hij/zij dan al aan het twijfelen was, trek je hem/haar daarmee wel over de streep.

Net als het hier dubbelposten, trouwens ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 17:23
TTMJ! schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 22:38:
[...]

`Dat vind ik ook zo vreemd, hij springt direct op bezet. Ik ben nooit geblokkeerd. Is dit gebruikelijk bij een blokkade dan?

[...]

Haha al gedaan. Daarom stuurde ik dit x een lege met ontvangstbevestiging :P :+
Je krijgt tegenwoordig de bezet toon ook bij een geweigerde oproep. En alleen een blokkade kan zo snel weigeren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-07 10:13
Op een Android toestel kun je berichten van een geblokkeerd persoon of automagisch verwijderen of opslaan in een spambox zonder dat je daarvan een melding van krijgt.
Ik weet dat een geblokkeerd persoon ook direct in de VM kan komen zonder dat de beller een VM kan inspreken. Wellicht is het aan te passen dat je alleen een in bezet toon krijgt, maar degene waar ik het voor mocht instellen vond het zo prima.

Om er 100% zeker van te zijn kun je natuurlijk een vriend of vriendin laten bellen met die persoon om te polsen hoe en wat. Maar imo lijkt mij dat onnodig als je al kan concluderen mogelijk gedumpt te zijn, daar zal je het dan wel naar gemaakt hebben als diegene het noodzakelijk vond jou te blokkeren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
rieshjart schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:58:
[...] Maar imo lijkt mij dat onnodig als je al kan concluderen mogelijk gedumpt te zijn, daar zal je het dan wel naar gemaakt hebben als diegene het noodzakelijk vond jou te blokkeren
Waarom nou weer zo. Je kent de situatie totaal niet, bemoei je er dan ook niet mee. :r

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-07 10:13
Room42 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 00:07:
[...]

Waarom nou weer zo. Je kent de situatie totaal niet, bemoei je er dan ook niet mee. :r
Dan hoeft de TS dergelijke details niet vrij te geven als hij daar geen reactie op wenst te hebben.
Dat ook nog op een publiekelijk forum mag ik ook nog zelf uitmaken of ik erop reageer, daar heb ik jouw goedkeuring niet voor nodig :w

Maar goed jij/wij raken zo off-topic en daar helpen we hem helemaal niet mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floorcleaner
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-07 15:27
Koop een belkaartje met ander nummer van 5€ en probeer daarmee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
Haha, er is (helaas?) geen directe aanleiding. We zouden dit weekend afspreken. Dus deze bezettoon komt een beetje uit de lucht vallen. Vandaar dat ik me afvroeg of iemand hier wist of dit een blokkade is, of dat er wellicht een andere verklaring is ;( :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• floorcleaner
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-07 15:27
ze is misschien tegen haar vriendinnen aan het opscheppen over je. Die gesprekken tussen de dames onderling kunnen misschien best lang duren > bezettoon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
floorcleaner schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 00:48:
ze is misschien tegen haar vriendinnen aan het opscheppen over je. Die gesprekken tussen de dames onderling kunnen misschien best lang duren > bezettoon _/-\o_
:') Al 2 3 dagen achter elkaar?

Nee maar tot zover ik weet zou er dan wel een beltoon zijn toch? Die is er nu ook niet. Ik ben oprecht benieuwd wat dit kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TTMJ! schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 00:55:
:') Al 2 3 dagen achter elkaar?

Nee maar tot zover ik weet zou er dan wel een beltoon zijn toch? Die is er nu ook niet. Ik ben oprecht benieuwd wat dit kan zijn.
Dan bel je vanaf een ander nummer. Afbeeldingslocatie: http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/spinsmile.gif Geen idee wat wij hier nog aan kunnen toevoegen of erover vertellen. Er staan nu in elk geval genoeg tips die je kan proberen. Als je dat niet wilt of durft, dan houdt het op en kunnen wij ook niks betekenen voor je. Wij kunnen ook niet zeggen of je geblokkeerd wordt of niet, dat kan namelijk op meerdere manieren, dus de enige die dat wél kan, is de persoon aan de andere kant. :Y

En vergeet niet dat het bijna 1 april is.... ;)

[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 31-03-2016 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:44

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Klinkt als geblokkeerd. Ik weet niet hoe maar heb veel mensen gezien met een samsung toestel die zonder te weten hoe. Contacten hebben geblokkeerd. Duurt vaak lang voordat ze er achter komen en geen idee waar te zoeken. Er hoeft dus geen opzet in het spel te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Patrock schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 07:04:
Klinkt als geblokkeerd. Ik weet niet hoe maar heb veel mensen gezien met een samsung toestel die zonder te weten hoe. Contacten hebben geblokkeerd. Duurt vaak lang voordat ze er achter komen en geen idee waar te zoeken. Er hoeft dus geen opzet in het spel te zijn
Ik heb Android gebruikers gezien die dagen hun hele toestel op de blokkeerstand hadden staan en zich afvroegen waarom niemand ze belde...... (Dat lag overigens meer aan het type gebruiker.) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-07 05:05
Kijk eens in je blokkeerlijst als je die hebt. Vraag die andere persoon ook even of die een blokkeerlijst heeft waar je per ongeluk in terecht bent gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403357

Als ik jou nr. blokeer krijg jij ook geen bevestiging van je sms'jes op mijn iPhone volgens mij. Helemaal als er geen aanleiding naar is en je dit weekend nog hebt afgesproken denk ik dat hij/zij per ongeluk ergens op heeft geklikt, of hij/zij in het buitenland zit en haar telefoonfunctie heeft uitgezet. Zodra ik de grens over ga ben ik ook alleen nog maar te bereiken op mijn werk telefoon, die heeft een Europa bundel.

Ik heb een beetje het gevoel dat je hem/haar nog niet zo heel lang kent? Zou dan vooral niet 1000x bellen, als je dit weekend al echt een tijdstip hebben afgesproken dan ga je er gewoon heen. Als je dat niet hebt dan sms je donderdag hoe laat hij/zij wil afspreken. Als er niemand komt opdagen of je krijgt geen reactie dan heb je ook je antwoord, maar ik denk dat je er teveel achter zoekt, en als je dan 1000x belt en 200 sms'jes stuurt dan helpt dat ook niet echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Ik weet niet of TS gedumpt is maar als persoon XYZ een honderdtal gemiste oproepen ziet dan zal het waarschijnlijk niet lang meer duren. :/

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Nou blijkbaar heb ik hetzelfde probleem als mensen mij bellen.
Ik denk wat is het rustig, blijkt dat gisteren 3 verschillende mensen meerde malen probeerden te bellen en meteen de bezettoon kregen.
Vandaag weer hetzelfde, stop sim-kaart in ander toestel, nog hetzelfde.
Als mijn vriendin mij belt werkt het wel gewoon, alleen bij die andere mensen weer niet raar genoeg.

Krijg er ook geen sms van of iets

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchdeveloper op 31-03-2016 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Laatst online: 17:02
Je kan evt ook schoonouders bellen? En wat hierboven idd ook aangegeven wordt, als je een korte relatie hebt ( paar dagen/weken ) en je hebt 1000 gemiste oproepen dan kan het afschrikken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-07 23:12

charlie7

pr0

Lol, bijna facebook niveau hier :X

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Misschien inderdaad niet zo handig zo veel keer te bellen.... 1 berichtje sturen "Hoi Bel me als je tijd hebt" zou voldoende moeten zijn.
Anders.... "Stalker alert!!" ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderinozie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-06 18:49
Anoniem: 39993 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 07:54:
[...]

Ik heb Android gebruikers gezien die dagen hun hele toestel op de blokkeerstand hadden staan en zich afvroegen waarom niemand ze belde...... (Dat lag overigens meer aan het type gebruiker.) :)
Als toevoeging heb ik veel Apple gebruikers gezien die niet wisten waar het schuifje op de zijkant voor was... 2x achter elkaar bellen helpt dan altijd.

Wat is de conclusie: Alleen Windows Phone gebruikers zijn bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-07 18:36
sanderinozie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:09:
[...]

Als toevoeging heb ik veel Apple gebruikers gezien die niet wisten waar het schuifje op de zijkant voor was... 2x achter elkaar bellen helpt dan altijd.

Tenzij die Quiet Mode aan hebben staan of je geblokkeerd bent, dan ben je daar ook gewoon mooi de sjaak.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

sanderinozie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:09:
[...]

Wat heeft het schuifje dan volgens jou voor functie? Aan je reactie te lezen denk je dat het om de "niet storen" functie gaat, want dan gaat de telefoon pas over op 't moment dat je voor de 2e keer in 1 minuut word gebeld.

Het schuifje bij de iPhone is voor wel/geen geluid, dus niet voor de "niet storen" functie.

En nu heb ik geen ervaring met Windows Phone, maar als Windows Phone deze functie mist is dat toch echt nadelig voor de WP (W10M) gebruikers.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:54
Stuur jij het bericht van een iPhone naar een iPhone (iMessage)? Want wellicht staat de telefoon uit, of op flight mode, en ontvangt zij de berichten wel op haar iPhone via Wi-Fi of een iPad/Mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 10:09
Nogne schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:19:
[...]

En nu heb ik geen ervaring met Windows Phone, maar als Windows Phone deze functie mist is dat toch echt nadelig voor de WP (W10M) gebruikers.
Windows heeft het ook ; ) Het was meer voor de grap denk ik. Ik moest er in ieder geval wel om gniffelen.

On-topic: als jullie dit weekend hadden afgesproken kun je toch gewoon naar de afgesproken plek gaan en dan zie je het vanzelf, toch?

&

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTMJ!
Weltschmerz schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:52:
[...]

On-topic: als jullie dit weekend hadden afgesproken kun je toch gewoon naar de afgesproken plek gaan en dan zie je het vanzelf, toch?
True dat overweeg ik dan ook. Het irritante is alleen dat we als tijdstip tussen X en Y uur hadden afgesproken. Ik probeer haar daarom te bereiken, om er een vast tijdstip van te maken :D

Ik ga vandaag of morgen met een andere telefoon even bellen. Kijken of ik dan ook met de bezettoon zit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-07 15:46
Misschien stom, maar waarom ga je niet gewoon bij haar langs?
Best kans dat het gewoon een groot misverstand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankhan
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-06 12:49
:-) Je bent gewoon geblacklist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terminus
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 12:03
Ik hoop voor je van niet, maar ik denk dat je de feiten onder ogen zult moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-07 17:45
Probeer gewoon de suggestie: #31#. Wanneer de telefoon dan wel overgaat kan het zijn dat je geblokkeerd bent. Wanneer de telefoon dan ook niet over gaat dan is er iets aan de hand.

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TTMJ! schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:33:
True dat overweeg ik dan ook. Het irritante is alleen dat we als tijdstip tussen X en Y uur hadden afgesproken. Ik probeer haar daarom te bereiken, om er een vast tijdstip van te maken :D

Ik ga vandaag of morgen met een andere telefoon even bellen. Kijken of ik dan ook met de bezettoon zit :/
Hou er daarbij ook rekening mee, dat het morgen 1 april is, je weet maar nooit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:06
CptChaos schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:45:
[...]
Hou er daarbij ook rekening mee, dat het morgen 1 april is, je weet maar nooit... ;)
Dat zou wel een hele flauwe grap zijn :+ Maar TS, vaak bellen en zelfs een forumtopic maken komt wat wanhopig over. Relax, en stuur in de toekomst na een gemist belletje gewoon 1 sms en meer niet ;) Geduld is een schone zaak. Daarnaast moet het gevoel van twee kanten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:35

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:07
congrats, je bent geblokt kerel. Op elk toestel kan je elk 'non anoniem' nummer blokkeren. Je hoort dan gelijk de 'bezet' toon.

Idd, bel met een ander toestel OF stel je mobiel in dat je anoniem belt.

@sommige, het is hier geen Facebook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Gewoon je verlies toegeven en stoppen met stalken.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:08
Anders post het nummer ff, controleren wij het voor je ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:24
Sneu hoor voor TS. Al die commentaren hier... Het zal allemaal wel mee vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
TS je kan nog #31# proberen zoals al aangegeven, maar hou er rekening mee dat je ze al afgeschrikt kan zijn. btw SMS? geen messenger of whatsapp?

EDIT, hoort dit trouwens niet in de TL thuis? voelt niet als een telecomprovider topic gezien alle nummers werken behalve 1.

[ Voor 30% gewijzigd door HADES2001 op 31-03-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:20
Relatie advies op tweakers. We zijn ook van alle markten thuis

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
;(

Geprobeerd met de vaste lijn - hij ging over maar er werd niet opgenomen. Voor de zekerheid even ook met m'n mobiel gebeld daarna: direct bezettoon.

Conclusie: rechtstreeks een bezettoon = nummerblokkade

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

TTMJ! schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:45:
;(

Geprobeerd met de vaste lijn - hij ging over maar er werd niet opgenomen. Voor de zekerheid even ook met m'n mobiel gebeld daarna: direct bezettoon.

Conclusie: rechtstreeks een bezettoon = nummerblokkade

;w
Even een serieuze vraag, hoe vaak heb je vandaag gebeld en hoeveel berichtjes heb je gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
nst6ldr schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:48:
[...]

Even een serieuze vraag, hoe vaak heb je vandaag gebeld en hoeveel berichtjes heb je gestuurd?
Haha hoezo dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Als iemand mij een aantal keer zou bellen op m'n telefoon, daarna berichtjes zou sturen, en daarna mijn vaste nummer zou bellen - en dat terwijl ik bezig/niet beschikbaar ben - dan was het voor mij sowieso afgedaan. Voor iedere keer dat je belt maak je het eigenlijk alleen maar erger.

Daar komt bij, als ze je niet te woord wil staan betekent dat ze niet het fatsoen kan opbrengen om je te vertellen dat ze geen interesse meer heeft. Zou je iemand zo lang willen lastigvallen om daar alsnog mee te praten?

[ Voor 3% gewijzigd door nst6ldr op 31-03-2016 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En wat maakt dat voor ons uit om te weten? :? Wij kunnen er verder niets mee of zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
Ik waardeer het O+ maar ik kwam hier niet voor relatieadvies ;)

Ik weet alleen vrij weinig over telecom dus ik dacht laat ik eens kijken of een tweaker wist hoe ik een technisch probleem kon uitsluiten. De oplossing bleek vrij simpel :')

( ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En nogmaals, gelukkig is het morgen ook geen 1 april. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-07 22:21

Bullet NL

Eigen Wijs

TTMJ! schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:09:
[...]

Ik waardeer het O+ maar ik kwam hier niet voor relatieadvies ;)

Ik weet alleen vrij weinig over telecom dus ik dacht laat ik eens kijken of een tweaker wist hoe ik een technisch probleem kon uitsluiten. De oplossing bleek vrij simpel :')

( ;( )
Dit soort topic's zijn niet de bedoeling in het "technische" deel van het Tweakers forum. Dit topic is dan ook gesloten vanwege het feit dat het geen enkele meerwaarde heeft voor het forum.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.