Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Jorisvantiel
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-06-2023
Heyy allemaal ik zoek een telefoon die mooi beelt heeft om youtube op te kijken en die voorderest gewoon snel is in watsapp enzo iemand tips waar ik op kan letten of mischien een telefoon al in gedachten?

Alle reacties

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Wat heb je zelf gevonden, budget? Os?
Hoe groot.
Beetje erg weinig inzet

• Jorisvantiel
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-06-2023
Men budget is rond de 400€ niet hoger en os maakt mij niet uit hij hoeft niet heel groot te zijn als ik er maar degelijk video's op kan kijken.
Zelf heb ik nog niks gevonden maar ik zat te denken aan een Huawei

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:36
Begin eens in het goede forum?

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Het is op dit forum wel de bedoeling dat je zelf telefoons zoekt en verteld hoe en wat.

We gaan er hier vanuit dat je genoeg basiskennis hebt en niet alles klakkeloos vraagt.

Klinkt een beetje cru, maar anders heb je constant mensen die een account aanmaken, 1 vraag stelt en weer weggaat. Ook helpen mensen je minder graag als je zelf weinig uitzoekt.

Tevens kun je hier in de pricewatch mooi selecteren op je eisen en kijken wat er uit komt.
Zet se max prijs op 400, minimale scherm formaat,geheugen, merk etc

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Begin eens met De regels voor dit forum, want je hebt klaarblijkelijk niet de moeite genomen om hier naar te kijken. Verder zou ietwat leesbaarder Nederlands helpen; wel zo prettig voor de mensen die je post lezen.

Dit topic gaat dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.