Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen - bijvoorbeeld Dark Souls 3 die binnenkort uit komt, bij voorkeur op ultra. Daarnaast ook licht werk en surfen, films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1000,- Dit is inclusief monitor, OS, case en de inhoud.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
250GB SSD, tenminste 1 tb geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, duurzaamheid & een goede prijs-kwaliteitsverhouding is belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur zo stil mogelijk binnen budget.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Heb al veel rond gekeken en heb al een lijst van onderdelen - ik heb soortgelijke builds op het forum gezien, maar wil graag nog even de puntjes op de i zetten.
De bedoeling is binnen het budget een zo goed mogelijke gaming pc te bouwen. Nog een aantal vraagjes. Skylake vs Haswell? CPU-koeler nodig of is de stock prima om mee te beginnen? Kan ik verwachten dat de 2 bijgeleverde fans goed en stil genoeg zijn? Edit: Ik twijfel nog om voor een goedkopere grafische kaart te gaan om het budget wat in te korten - Zou een r9 380 het ook goed genoeg doen voor Dark Souls en andere AAA titles?
Of met Haswell i5, ipv de skylake.
Alvast bedankt!
Voornamelijk gamen - bijvoorbeeld Dark Souls 3 die binnenkort uit komt, bij voorkeur op ultra. Daarnaast ook licht werk en surfen, films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1000,- Dit is inclusief monitor, OS, case en de inhoud.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
250GB SSD, tenminste 1 tb geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, duurzaamheid & een goede prijs-kwaliteitsverhouding is belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur zo stil mogelijk binnen budget.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Heb al veel rond gekeken en heb al een lijst van onderdelen - ik heb soortgelijke builds op het forum gezien, maar wil graag nog even de puntjes op de i zetten.
De bedoeling is binnen het budget een zo goed mogelijke gaming pc te bouwen. Nog een aantal vraagjes. Skylake vs Haswell? CPU-koeler nodig of is de stock prima om mee te beginnen? Kan ik verwachten dat de 2 bijgeleverde fans goed en stil genoeg zijn? Edit: Ik twijfel nog om voor een goedkopere grafische kaart te gaan om het budget wat in te korten - Zou een r9 380 het ook goed genoeg doen voor Dark Souls en andere AAA titles?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,- | € 183,- |
| 1 | Asus B150M PRO GAMING | € 87,- | € 87,- |
| 1 | Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD | € 347,95 | € 347,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Acer K222HQLbd Zwart | € 112,51 | € 112,51 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 63,98 | € 63,98 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 81,95 | € 81,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.090,74 | |