Even een paar vragen tbv een netwerk
Ik heb bewust laatst na 1,5 jaar mijn pc geformateerd om Win98SE er op te plaatsen
om een netwerk te realiseren
Nu had ik er de 98 1e er op staan en had nooit last van vastlopers en traagheid
(466MHZ 192MB ram) en met SE is het echt6 verschrikkelijk
nu ben ik bezig met installeren van een netwerk via crosskabel tussen 2 pc's
Toch het wil niet 1,2,3 lukken en aangezien ik toch last heb van die vastlopers en dergelijke wilde ik jullie een paar vragen stellen
1)Ik wil toch weer terug naar 98 1e is het dan mogelijk om een netwerk aan te leggen
2)Heb ik dan een hulpprogr nodig en zoja ,welke en kunnen jullie evt vertellen waar ik deze vandaan kan halen
3)Is het dan ook mogelijk om internet te kunnen delen
4) Ik heb op beide pc's 98se staan en zal ik dan op beide weer 981e installeren en moet ik dan ook op beide pc's dat programma installeren
5)Kan iemand mij een site linken waar duidelijk word uitgelegd hoe je een netwerk kan realiseren
En hier bedoel ik dus mee vanaf het moment dat je de netwerkaarten erin hebt geplaatst en dan verder
Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden
Groeten Eric
Ik heb bewust laatst na 1,5 jaar mijn pc geformateerd om Win98SE er op te plaatsen
om een netwerk te realiseren
Nu had ik er de 98 1e er op staan en had nooit last van vastlopers en traagheid
(466MHZ 192MB ram) en met SE is het echt6 verschrikkelijk
nu ben ik bezig met installeren van een netwerk via crosskabel tussen 2 pc's
Toch het wil niet 1,2,3 lukken en aangezien ik toch last heb van die vastlopers en dergelijke wilde ik jullie een paar vragen stellen
1)Ik wil toch weer terug naar 98 1e is het dan mogelijk om een netwerk aan te leggen
2)Heb ik dan een hulpprogr nodig en zoja ,welke en kunnen jullie evt vertellen waar ik deze vandaan kan halen
3)Is het dan ook mogelijk om internet te kunnen delen
4) Ik heb op beide pc's 98se staan en zal ik dan op beide weer 981e installeren en moet ik dan ook op beide pc's dat programma installeren
5)Kan iemand mij een site linken waar duidelijk word uitgelegd hoe je een netwerk kan realiseren
En hier bedoel ik dus mee vanaf het moment dat je de netwerkaarten erin hebt geplaatst en dan verder
Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden
Groeten Eric