Razer Deathadder schoonmaken.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperchaser
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-05 15:52
Beste mensen,

Aangezien mijn Razer Deathadder een soort vettig laagje krijgt.. zou ik hem graag willen schoonmaken.

Ik ben er altijd zuinig op en hij is dan ook nog helemaal onbeschadigd en geheel functionerend.. alleen komt er een soort glans op te zitten..

Waarmee kan ik dit het beste schoonmaken?
  • Kruidvat Alcohol ketonatus
  • ?
  • Isopropanol
  • ?
Ik zie jullie advies graag tegemoet.

Mvg,

Robert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:30
Robertis schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 19:55:
alleen komt er een soort glans op te zitten..
minde chips ete hahahh

ik maakte mijn razer schhoon met alcohol zou niet water doen dan gaat vaak verkeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vosegus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-06 21:17
Het gebruik van een licht vochtig doekje (wat niet meer druppelt) uit een willekeurig sopje met water, is voor het oppervlakkig schoonmaken van je muis naar mijn idee meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Met de middelen die je voorstelt kan je deze prima schoonmaken. Ik heb zelf wel eens muizen/controllers gezien die op den duur ook gingen glimmen, maar dat kwam niet alleen door vettigheid. Dit was slijtage van de topcoating en het matte gevoel en look sleet er dus gewoon af. In dit laatste geval zal schoonmaken dus geen oplossing zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door ToFast op 31-03-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Het oude type deathadder heeft gladde zijkant met rubberized bovenkant. Daar krijg je vaak zweetresten op de zijkant.
Het nieuwe type deathadder is volledig van ruw plastic met 2 rubberen grips, daar valt het zweten wat minder op.
Ik gebruik zelf altijd een oud tandenborstel om de lijnen en knoppen schoon te maken, en dan een vochtige doek voor de rest.

Ik heb destijds bij mijn eerste deathadder de zijkant licht opgeschuurd.

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 31-03-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Alcoholdoekjes gebruik ik zelf. Maakt goed schoon en ontvet. Een flesje met los doekje kan ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor dit soort zaken gebruik ik weleens een reinigingsdoekje voor brillenglazen
Pagina: 1