Ik ben aan het verbouwen en heb daarom de tv tijdelijk naar de slaapkamer verplaatst.
In de kamer stond de router achter de tv en was bekabeld aangesloten. Nooit een probleem. Nu wil ik via WiFi verbinding maken. Nada, noppes, niks.
Maffe is, het heeft wel eens gewerkt toen ik de tv aan het uittesten was.
Wat ik heb geprobeerd:
- LAN kabel werkt tot het moment van verhuizing.
- firmware zal de laatste zijn. Zijn nog updates binnengekomen net voor de verhuizing.
- wifi netwerk op makkelijk wachtwoord gezet, geen effect
- zowel 2.4ghz als 5ghz netwerk geprobeerd, beide geen verbinding
- 54g TKIP geprobeerd ipv 600ac AES, geen effect
- wachtwoord van wifi gehaald, geen effect
- wifi op vast kanaal (channel 2) gezet, geen effect
- wachtwoord eraf, 54g snelheid, kanaal 2, geen effect
- soft-reset gedaan(reset alles behalve netwerkinstellingen), geen effect
Netwerkkabel naar de slaapkamer is geen optie ivm de verbouwing.
Al een breuk gezocht op internet, veel samsung toestellen hebben er last van. Geen enkele optie heeft gewerkt.
Op het ogenblik staat er een ps3 naast de tv en die kan wel verbinding maken. Signaal is er dus zat. Alleen staat die ps3 behoorlijk in de weg op dit moment. En die gaat niet verder als 54Mbit. Beetje mager ivm met streamen.
Alle andere wifi apparaten werken feilloos. Console`s laptops en telefoons allemaal geen probleem.
Router is een Netgear Nighthawk R7000. Die heeft de laatste firmware. Net nog gechecked.
Misschien dat iemand hier nog een suggestie heeft.
In de kamer stond de router achter de tv en was bekabeld aangesloten. Nooit een probleem. Nu wil ik via WiFi verbinding maken. Nada, noppes, niks.
Maffe is, het heeft wel eens gewerkt toen ik de tv aan het uittesten was.
Wat ik heb geprobeerd:
- LAN kabel werkt tot het moment van verhuizing.
- firmware zal de laatste zijn. Zijn nog updates binnengekomen net voor de verhuizing.
- wifi netwerk op makkelijk wachtwoord gezet, geen effect
- zowel 2.4ghz als 5ghz netwerk geprobeerd, beide geen verbinding
- 54g TKIP geprobeerd ipv 600ac AES, geen effect
- wachtwoord van wifi gehaald, geen effect
- wifi op vast kanaal (channel 2) gezet, geen effect
- wachtwoord eraf, 54g snelheid, kanaal 2, geen effect
- soft-reset gedaan(reset alles behalve netwerkinstellingen), geen effect
Netwerkkabel naar de slaapkamer is geen optie ivm de verbouwing.
Al een breuk gezocht op internet, veel samsung toestellen hebben er last van. Geen enkele optie heeft gewerkt.
Op het ogenblik staat er een ps3 naast de tv en die kan wel verbinding maken. Signaal is er dus zat. Alleen staat die ps3 behoorlijk in de weg op dit moment. En die gaat niet verder als 54Mbit. Beetje mager ivm met streamen.
Alle andere wifi apparaten werken feilloos. Console`s laptops en telefoons allemaal geen probleem.
Router is een Netgear Nighthawk R7000. Die heeft de laatste firmware. Net nog gechecked.
Misschien dat iemand hier nog een suggestie heeft.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity