Ik gebruik nu een tijdje Imation cd's (700MB, 16X en die lage doosje). Maar als ik nu een mix cd brand (jaja, back up) dan komen er pauze's tussen de liedjes....maar als ik terug spoel dan loopt het wel mooi door
ik heb dit nog nooit eerder gehad met andere cd's. Ik gebruik CeQuadrat als recording software, prima paket ik wil geen andere. Maar ik heb geen settings veranderd ofzow....iemand enig idee? zijn het gewoon de cd's?
Kijk toch maar eens je instellingen na. Vaag iig.
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Ja, maar welke? want er zijn op izch niet echt instelling met betrekking tot zulk soort dingen.Op zaterdag 23 juni 2001 10:26 schreef NiPeng het volgende:
Kijk toch maar eens je instellingen na. Vaag iig.
En ff (zal wel stomme vraag zijn...) wat is On The Fly?
Er zijn geen stomme vragen.Op zaterdag 23 juni 2001 10:29 schreef Cartman! het volgende:
[..]
Ja, maar welke? want er zijn op izch niet echt instelling met betrekking tot zulk soort dingen.
En ff (zal wel stomme vraag zijn...) wat is On The Fly?
On the fly: bij fikken bedoelt men hiermee zonder tussenstap op de harddisk fikken.
Dus direct van cd naar cd.
Uhh die instellingen verschillen per programma. 
Ik heb zelf al een jaar geen audio meer gefikt. Er zijn wel wat instellingen aangaande die "gaps".
Zoek eens in de search, daar zal je het wel vinden.
Ik heb zelf al een jaar geen audio meer gefikt. Er zijn wel wat instellingen aangaande die "gaps".
Zoek eens in de search, daar zal je het wel vinden.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/23479
Got it! toch maar even Nero of Easy CD Creator aaschaffen...
Ow ik brandde altijd zelf on the fly => om pauzes te voorkomen. Je brandt dan alles in 1 keer zonder de laser uit en aan te zetten => geen pauzes/tikken.
Maar check de search toch nog ff.
Je was me voor.Op zaterdag 23 juni 2001 10:38 schreef Cartman! het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/23479
Op zaterdag 23 juni 2001 10:39 schreef NiPeng het volgende:
[..]
Je was me voor.
maar ik brand van me HD af, WAV op CD dus... had ik er vene bij moeten melden
Ik heb weer andere cd's geprobeerd maar het probleem blijft. Misschien heeft het ermeete maken dat mijn brander alleen Track At One ondersteund
maar volgens mij heb ik eerst wel gewoon mix cd's gebrand die goed werkten
Zekers!Op woensdag 11 juli 2001 11:03 schreef Cartman! het volgende:
...Misschien heeft het ermeete maken dat mijn brander alleen Track At One ondersteund...
Audio CD's moet je altijd in "Disc At Once" mode branden om een exacte kopie te krijgen".
"Track At Once" is ontwikkeld om data in blokken op CD's te zetten en is alleen interessant als je een CD in meerdere sessies wilt branden of je programma tussendoor wat tijd nodig heeft om data klaar te zetten. Omdat de laser bij een nieuwe track nooit exact op de eindpositie van de vorige track kan worden gepositioneerd wordt er een kleine pauze tussen de tracks geplaatst. Op de meeste audio CD-spelers zorgt dit voor een pauze van zo'n 0.5 sec.
Als je een exacte kopie van je audio wilt krijgen moet je er daarnaast voor zorgen dat je je CD niet via de snelle burst-mode (buffered/unbuffered) methode inleest die de meeste programma's standaard gebruiken, maar via een trage synchronisatie mode (kan bv met audiograbber, zelfs de snelste CD-ROM drives halen dan een snelheid van 2x tot 3x)
ja denk datje in de war bent met DAO. (disc @ once)Op zaterdag 23 juni 2001 10:39 schreef NiPeng het volgende:
Ow ik brandde altijd zelf on the fly => om pauzes te voorkomen. Je brandt dan alles in 1 keer zonder de laser uit en aan te zetten => geen pauzes/tikken.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
je moet D@O branden, en je kunt ergens ook wel instellen hoeveel seconden hij tussen elk liedje leeg laat...
hij maakt standaard geloof ik gaps van 1 sec..........
maar ikzelf gebruik nero, en het is laang geleden dat ik winoncd heb gebruikt, dus ik kan het ook totaal mis hebben
hij maakt standaard geloof ik gaps van 1 sec..........
maar ikzelf gebruik nero, en het is laang geleden dat ik winoncd heb gebruikt, dus ik kan het ook totaal mis hebben
volgens win on cd ondersteund mijn mitsumi 2810 TE
geen D@O
Pagina: 1