Ik zoek een?
Grafische kaart, vooral om te gamen en films te kijken. Voorlopig speel ik vooral nog World of Tanks, Heroes of the Storm, geen nieuwe high-end games, daarvoor voldoet mijn grafische kaart al niet meer. Ik ben geen die-hard gamer, Fallout 4 op max draaien hoeft ook niet bvb.
Zou graag hebben dat ik terug gesetteld ben voor een aantal jaar. Mag ook 2e hands zijn als ik er voor dat budget daar meer kan uithalen.
Een vriend van mij die wel ene pak meer games speelt, raadde me een GeForce GTX 970, maar deze is natuurlijk al bijna €400
Wat is je budget?
Rond de €200? Kan je hier al iets deftig mee kopen?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet specifiek, hbe altijd gehoord/gelezen dat Nvidia de voorkeur krijgt, maar persoonlijk geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige systeem:
CPU: Intel Core i5 2500K
Moederbord: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
GPU: Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCI-e
RAM: 8 gig Corsair XMS CMX8GX3M2A1333C9
Voeding: Corsair Gaming GS600 (CMPSU-600G)
Opslag: Crucial m4 CT064M4SSD2 64GB + 500GB HDD
Grafische kaart, vooral om te gamen en films te kijken. Voorlopig speel ik vooral nog World of Tanks, Heroes of the Storm, geen nieuwe high-end games, daarvoor voldoet mijn grafische kaart al niet meer. Ik ben geen die-hard gamer, Fallout 4 op max draaien hoeft ook niet bvb.
Zou graag hebben dat ik terug gesetteld ben voor een aantal jaar. Mag ook 2e hands zijn als ik er voor dat budget daar meer kan uithalen.
Een vriend van mij die wel ene pak meer games speelt, raadde me een GeForce GTX 970, maar deze is natuurlijk al bijna €400
Wat is je budget?
Rond de €200? Kan je hier al iets deftig mee kopen?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet specifiek, hbe altijd gehoord/gelezen dat Nvidia de voorkeur krijgt, maar persoonlijk geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige systeem:
CPU: Intel Core i5 2500K
Moederbord: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
GPU: Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCI-e
RAM: 8 gig Corsair XMS CMX8GX3M2A1333C9
Voeding: Corsair Gaming GS600 (CMPSU-600G)
Opslag: Crucial m4 CT064M4SSD2 64GB + 500GB HDD
[ Voor 24% gewijzigd door demol88 op 30-03-2016 15:51 ]