Beste Tweakers,
Ik zou graag wat advies willen hebben over het volgende systeem, de hoe en wat wordt hieronder verder behandeld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Max/Ultra settings gamen. Uiteindelijk 4k gamen. Toekomstig richting de VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs ligt rond de €1500,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenboord (Logitech G19), muis (Logitech G402) en een dual monitor set-up (onbekend).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het idee is dat de PC futureproof wordt. Zodra VR stabiel op de markt is wil ik mijn PC minimaal upgraden om het stabiel te draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ASUS, NVIDIA, de 'betrouwbare merken' in de volksmond.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte; zolang alles fatsoenlijk past, aangezien ik nu een midi-tower heb past mijn recente videokaart (GTX960) er krap aan in. Vandaar dat ik de Cooler Master CM Storm Stryker gekozen heb.
Geluidsniveau; stil, momenteel is mijn pc behoorlijk stil en dat zou ik graag zou houden. Weinig feeling voor een kast te hebben wat evenveel geluid produceert als een vliegtuig.
Energieverbruik; maakt niet uit.
Ga je overklokken?
Hoogstwaarschijnlijk, echter nog niet in het begin.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik willen weten of alles goed op elkaar aansluit (van horen zeggen dat het niet geadviseerd wordt om een ASUS MOBO en MSI videokaart te combineren). Tevens zou ik graag willen weten wat er improved kan worden om een zo goed en snel mogelijk PC te krijgen.
En natuurlijk de meningen over de betreffende set-up is ook welkom.
Ik zou graag wat advies willen hebben over het volgende systeem, de hoe en wat wordt hieronder verder behandeld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Max/Ultra settings gamen. Uiteindelijk 4k gamen. Toekomstig richting de VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs ligt rond de €1500,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenboord (Logitech G19), muis (Logitech G402) en een dual monitor set-up (onbekend).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het idee is dat de PC futureproof wordt. Zodra VR stabiel op de markt is wil ik mijn PC minimaal upgraden om het stabiel te draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ASUS, NVIDIA, de 'betrouwbare merken' in de volksmond.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte; zolang alles fatsoenlijk past, aangezien ik nu een midi-tower heb past mijn recente videokaart (GTX960) er krap aan in. Vandaar dat ik de Cooler Master CM Storm Stryker gekozen heb.
Geluidsniveau; stil, momenteel is mijn pc behoorlijk stil en dat zou ik graag zou houden. Weinig feeling voor een kast te hebben wat evenveel geluid produceert als een vliegtuig.
Energieverbruik; maakt niet uit.
Ga je overklokken?
Hoogstwaarschijnlijk, echter nog niet in het begin.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik willen weten of alles goed op elkaar aansluit (van horen zeggen dat het niet geadviseerd wordt om een ASUS MOBO en MSI videokaart te combineren). Tevens zou ik graag willen weten wat er improved kan worden om een zo goed en snel mogelijk PC te krijgen.
En natuurlijk de meningen over de betreffende set-up is ook welkom.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 238,19 | € 238,19 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER | € 179,- | € 179,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 351,95 | € 351,95 |
| 1 | Seagate Constellation ES.3 ST1000NM0023, 1TB | € 102,32 | € 102,32 |
| 1 | Cooler Master CM Storm Stryker | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 89,25 | € 89,25 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,42 | € 14,42 |
| 1 | Corsair RM550 | € 101,95 | € 101,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 153,- | € 153,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.425,93 | |