7.1 headset voor pc en xbox one

Pagina: 1
Acties:

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-02 21:39
Ik ben op zoek naar een goede 7.1 headset voor zowel de pc als xbox one, ik heb al flink wat reviews bekeken maar kom er niet echt uit.

Mijn eisen zijn.

Goede 7.1 kwaliteit ( hoorbaar verschil tussen van voor en achter benaderd worden)

Het liefst draadloos maar bedraad mag ook

Makkelijk omschakelen tussen pc en xbox?

Prijs tot 250 euro.

Ik heb zelf de turtle beach 800x gevonden alleen deze ligt boven budget, en de razer triamat maar daar lees ik veel wisselende reviews over.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-02 21:40
Kijk of je ergens kan luisteren zou ik zeggen, geluid is voor iedereen weer anders dus daar kan je weinig over zeggen. Voor de rest kun je op internet de specificaties kijken en daar hebben we de pricewatch voor!

Succes!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-02 20:09

Compizfox

Bait for wenchmarks

Koop gewoon een stereoheadset. Je hebt geen 8 channels nodig, sterker nog, liever niet. (want meerdere drivers per oorschelp betekent per definitie miniscule drivertjes, en daarmee slechte geluidskwaliteit).

Ik heb er al eens eerder een uitgebreide post over geschreven, dus ik link hem even: Compizfox in "Oude headset overleden, nieuw headphones + clip-on mic?"

[ Voor 18% gewijzigd door Compizfox op 30-03-2016 15:15 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• GoldenTriceps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-02 13:44
Razer Tiamat 7.1?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:35

br00ky

Moderator Harde Waren

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-02 16:24
Voor de pc gebruik ik de Kingston Hyperx Cloud 2 7.1 en daar hoor je perfect waar iemand vandaan komt. Ook het geluidskwaliteit is gewoon zuiver en goed.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:10

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

YouTube: Real vs Gaming Headphones?!

Om even het verschil te leren tussen "standaard" en gaming headphones ;)

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-02 20:09

Compizfox

Bait for wenchmarks

Joenino schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:04:
Voor de pc gebruik ik de Kingston Hyperx Cloud 2 7.1 en daar hoor je perfect waar iemand vandaan komt. Ook het geluidskwaliteit is gewoon zuiver en goed.
Even voor de duidelijkheid: die headset is gewoon een stereoheadset, met één driver per oor dus. Dat "7.1"-gedoe is dus virtueel en bovendien helemaal niet nodig, want elk spel heeft dit al ingebouwd zitten.

Ik heb de HyperX Cloud 1 (de 3.5mm jack plug analoge versie ervan dus) en ook daarmee kun je prima horen waar iemand vandaan komt.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Pagina: 1