Ik mis ook dingen in de rechterbalk. Kan het zijn dat de blocking software op jullie school ook delen van de HTML stripped?
Intentionally left blank
Verwijderd
Misschien ben ik de enige hierin, maar waarom zou je ads. blokkeren? Tweakers en haar informatie voorziening is gratis voor gebruikers, maar dient toch op één of andere manier betaald te worden;)
Als je school je via een proxy laat gaan en die filtert de hele rambam heb je weinig keus, of wel?Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:09:
Misschien ben ik de enige hierin, maar waarom zou je ads. blokkeren? Tweakers en haar informatie voorziening is gratis voor gebruikers, maar dient toch op één of andere manier betaald te worden;)
Commandline FTW | Tweakt met mate
Verwijderd
Daar zijn genoeg oplossingen voor. Google maar eens op: "fake ip" of "ip generator" tevens zijn er diverse plugins voor bv Firefox beschikbaar om dit te omzeilen (de vraag is alleen of je school dit zo leuk vind;)Hero of Time schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:10:
[...]
Als je school je via een proxy laat gaan en die filtert de hele rambam heb je weinig keus, of wel?
Dan nog moet je al die mogelijkheden hebben. Geen internet als je geen proxy insteld boeit in dat geval helemaal nogal weinig. Maar dit is niet de plek om het daar over te hebben.Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:14:
[...]
Daar zijn genoeg oplossingen voor. Google maar eens op: "fake ip" of "ip generator" tevens zijn er diverse plugins voor bv Firefox beschikbaar om dit te omzeilen (de vraag is alleen of je school dit zo leuk vind;)
IMO zijn add-ons om je IP te verbergen inherent onveilig, want je hebt geen idee wat de andere kant doet met je verkeer.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Verwijderd
Half mee eens, maar goed; dat is idd een andere discussie;) zo te horen heeft jouw school de boel flink dichtgetimmerd?Hero of Time schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:19:
[...]
Dan nog moet je al die mogelijkheden hebben. Geen internet als je geen proxy insteld boeit in dat geval helemaal nogal weinig. Maar dit is niet de plek om het daar over te hebben.
IMO zijn add-ons om je IP te verbergen inherent onveilig, want je hebt geen idee wat de andere kant doet met je verkeer.
Het klopt dat je die dingen aan rechts mist, dat is mijn custom CSS.crisp schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:05:
Ik mis ook dingen in de rechterbalk. Kan het zijn dat de blocking software op jullie school ook delen van de HTML stripped?
Valt mee. Enkel in Chrome en IE een extensie 'HR Configuration'.Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:30:
[...]
Half mee eens, maar goed; dat is idd een andere discussie;) zo te horen heeft jouw school de boel flink dichtgetimmerd?
[ Voor 9% gewijzigd door matroosoft op 31-03-2016 00:09 ]
Pagina: 1