Beste tweakers,
Ik ben opzoek naar een laptop voor de opleiding ICT niveau 3 met een kwalitatief sterke behuizing zodat ik er eventueel ook nog een vervolgopleiding mee kan doen. Ook wil ik er af en toe lichte games mee spelen zoals Rocket league, Heroes of the storm en Age of empires.
Eisen waar die minstens aan moet voldoen:
Prijs rond de €1000,-
15,6 inch scherm
Full HD resolutie
i5 of een i7 processor
Geforce GTX950 -GTX 960 of een vergelijkbare videochip
Sterke behuizing, mijn voorkeur gaat uit naar metaal.
IPS paneel is geen eis maar heeft wel mijn voorkeur.
merkvoorkeur gaat uit naar Asus of HP omdat ik daar al eerder laptops van heb gehad, maar sta altijd open voor andere merken.
Wat ik zelf al gevonden heb:
Zelf neig ik nu het meeste naar de Asus N551VW... omdat deze aan al mijn eisen voldoet.
Ik twijfel nog een beetje omdat deze laptop alleen via webshops is te bestellen.
welke zouden jullie kiezen ?
Ik ben opzoek naar een laptop voor de opleiding ICT niveau 3 met een kwalitatief sterke behuizing zodat ik er eventueel ook nog een vervolgopleiding mee kan doen. Ook wil ik er af en toe lichte games mee spelen zoals Rocket league, Heroes of the storm en Age of empires.
Eisen waar die minstens aan moet voldoen:
Prijs rond de €1000,-
15,6 inch scherm
Full HD resolutie
i5 of een i7 processor
Geforce GTX950 -GTX 960 of een vergelijkbare videochip
Sterke behuizing, mijn voorkeur gaat uit naar metaal.
IPS paneel is geen eis maar heeft wel mijn voorkeur.
merkvoorkeur gaat uit naar Asus of HP omdat ik daar al eerder laptops van heb gehad, maar sta altijd open voor andere merken.
Wat ik zelf al gevonden heb:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Asus K501UX-DM098T | € 928,- | € 928,- |
1 | Asus N551VW-FY195T-BE | € 1.122,44 | € 1.122,44 |
1 | Asus N552VX -FY162T | € 1.099,- | € 1.099,- |
1 | Asus R516UX-DM166T | € 999,- | € 999,- |
1 | HP Envy 15-ae121nd | € 1.210,- | € 1.210,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 5.358,44 |
Zelf neig ik nu het meeste naar de Asus N551VW... omdat deze aan al mijn eisen voldoet.
Ik twijfel nog een beetje omdat deze laptop alleen via webshops is te bestellen.
welke zouden jullie kiezen ?