Beste Tweakers,
Voor een klant (transportbedrijf) ben ik alle mobiele telefoon toestellen aan het vernieuwen.
We gaan van simpele Nokia's naar Samsung Xcover 3. Lekker hufter-proof zeg maar. Die chauffeurs krijgen namelijk alles kapot.
Nou is telecom normaal niet echt m'n ding en ik ben zelf iphone verslaafd, dus ik doe een beroep op jullie kennis. Het gaat om 70 toestellen, die allemaal nieuw uit de doos komen. Ze moeten dus allemaal worden ingesteld, apps geinstalleerd, applockers, etc. het complete pakket.
Maar, dan kom ik met de vragen:
Wout Hankel
Voor een klant (transportbedrijf) ben ik alle mobiele telefoon toestellen aan het vernieuwen.
We gaan van simpele Nokia's naar Samsung Xcover 3. Lekker hufter-proof zeg maar. Die chauffeurs krijgen namelijk alles kapot.
Nou is telecom normaal niet echt m'n ding en ik ben zelf iphone verslaafd, dus ik doe een beroep op jullie kennis. Het gaat om 70 toestellen, die allemaal nieuw uit de doos komen. Ze moeten dus allemaal worden ingesteld, apps geinstalleerd, applockers, etc. het complete pakket.
Maar, dan kom ik met de vragen:
- Is het mogelijk om alle 70 toestellen in 1x te installeren? allemaal op hetzelfde gmail adres aanmelden ofzo?
- Kan ik alle telefoons op 1 gmail adres aanmelden? of is dat niet verstandig?
- Bestaat er een soort teamviewer voor android? Die gasten gaan me platbellen met vragen over die telefoons, die ik op afstand zonder beeld ook niet kan verhelpen.
- Op een windows server rol je via policies allerlei bedrijfsregels uit. Bestaat zoiets ook voor android? is het aan/af te raden?
Wout Hankel