Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Voor een klant (transportbedrijf) ben ik alle mobiele telefoon toestellen aan het vernieuwen.

We gaan van simpele Nokia's naar Samsung Xcover 3. Lekker hufter-proof zeg maar. Die chauffeurs krijgen namelijk alles kapot.

Nou is telecom normaal niet echt m'n ding en ik ben zelf iphone verslaafd, dus ik doe een beroep op jullie kennis. Het gaat om 70 toestellen, die allemaal nieuw uit de doos komen. Ze moeten dus allemaal worden ingesteld, apps geinstalleerd, applockers, etc. het complete pakket.

Maar, dan kom ik met de vragen:
  • Is het mogelijk om alle 70 toestellen in 1x te installeren? allemaal op hetzelfde gmail adres aanmelden ofzo?
  • Kan ik alle telefoons op 1 gmail adres aanmelden? of is dat niet verstandig?
  • Bestaat er een soort teamviewer voor android? Die gasten gaan me platbellen met vragen over die telefoons, die ik op afstand zonder beeld ook niet kan verhelpen.
  • Op een windows server rol je via policies allerlei bedrijfsregels uit. Bestaat zoiets ook voor android? is het aan/af te raden?
Alvast bedankt voor het meedenken!

Wout Hankel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je zo weinig verstand hebt van zaken, waarom dan de opdracht aangenomen? Begin eens met zo'n telefoon te werken en op te zetten, dan had je Teamviewer voor Android wel zelf gevonden in de Play store. En hoe wil je ondersteuning gaan geven op een platform waar je zelf al van aangeeft niets van af te weten en ook niet te gebruiken?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, begin eens met je in te lezen. We verwachten hier het een en ander aan eigen initiatief en ik zie niet wat je zelf al hebt gevonden, behalve dat het "niet jouw ding is". En daarnaast is het natuurlijk niet de bedoeling dat wij voor jou gaan uitzoeken hoe jij je werk moet doen.

Als je nog specifieke vragen hebt nadat je je ingelezen hebt kun je ze hier stellen, maar dit is dus niet de bedoeling.

Dit topic is gesloten.