V&A advertentie niet te openen

Pagina: 1
Acties:

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-11 19:10
Bij het proberen te openen van: V&A aangeboden: MSI GTX 980 Ti GAMING 6G

Krijg ik de melding:
Je hebt geen rechten om deze advertentie te bekijken.

Request ID: Phobos_15498_56fba1d345d950.95379228
Andere advertenties zijn geen probleem. Geen filters toegepast behalve 'Aanbod' aangevinkt.

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Die advertentie is waarschijnlijk verwijderd, maar staat nog gecached in de/een lijst waar je 'm vandaan hebt. Die verdwijnt na een tijdje wel uit de lijst. Geen bug dus.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-11 19:10
Dat denk ik niet, een advertentie wordt volgens mij niet verwijderd, die optie heb ik bij mijn eigen advertenties ook niet. Hij kan hooguit gemarkeerd worden als 'vervallen' of 'verkocht' maar is dan nog altijd in te zien.

Hij staat er nu overigens nog steeds, incl. de foutmelding.

Kun jij 'm wel openen dan?

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 30-03-2016 13:05 ]

Verwijderd

Jij kan een advertentie inderdaad niet verwijderen. De t.net crew daarentegen.......

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
FastFred schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:04:
Dat denk ik niet, een advertentie wordt volgens mij niet verwijderd, die optie heb ik bij mijn eigen advertenties ook niet. Hij kan hooguit gemarkeerd worden als 'vervallen' of 'verkocht' maar is dan nog altijd in te zien.

Kun jij 'm wel openen?
Dat denk ik wel, in geval van vermoeden van oplichting, een advertentie tegen de regels etc. Wordt de advertentie door een mod verwijderd.
Dus ja denk het wel;)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Advertenties kunnen wel degelijk verwijderd worden. Advertenties van oplichters bijvoorbeeld. Ik weet niet waarom deze verwijderd is want ik kan de advertentie zelf ook niet meer inzien, maar een van de FP-crewleden zal hem wel weggehaald hebben. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:50

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
FastFred schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:04:

Kun jij 'm wel openen dan?
Hij staat in 'preview' modus aangezien we wat vragen aan de verkoper hebben. De reden dat je hem nog in de lijst zag was omdat er blijbkaar iets niet helemaal goed ging aan de 'achterkant'. Daar maken we een fix voor.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1