Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 11:38
Voor mijn vrouw overweeg ik een microsoft surface als desktop vervanger(ik denk de pro 3). Nu is mijn vraag hoe goed is een surface als desktop vervanger. Werkt de aansluiting met een dockingstation een beetje?

Maar mijn belangrijkste vraag is deze:
Wat is de levensduur van zo'n surface(batterij). Mijn ouders gebruiken hun pc vaak jaren, nu zie ik dat niet goed voor me bij zo'n surface. Na een jaar of 3 gaat de batterij toch wel behoorlijk achteruit? Sowieso laadt de surface in het dockingstation voortdurend op, dat lijkt me ook niet goed voor de batterij?
Voor wat mijn vrouw met een pc doet zou een 5-7 jaar prima zijn. Is dit mogelijk met een surface? Al dan niet door de batterij te laten vervangen? Of is een pc + een losse tablet(en onedrive) toch handiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Het is wel handig om te weten wat ze er überhaupt mee doet.
Maar daarnaast, is een desktopvervanger met zo'n klein scherm realistisch?
Lijkt me niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Joel22 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:30:
Voor mijn vrouw overweeg ik een microsoft surface als desktop vervanger(ik denk de pro 3). Nu is mijn vraag hoe goed is een surface als desktop vervanger. Werkt de aansluiting met een dockingstation een beetje?

Maar mijn belangrijkste vraag is deze:
Wat is de levensduur van zo'n surface(batterij). Mijn ouders gebruiken hun pc vaak jaren, nu zie ik dat niet goed voor me bij zo'n surface. Na een jaar of 3 gaat de batterij toch wel behoorlijk achteruit? Sowieso laadt de surface in het dockingstation voortdurend op, dat lijkt me ook niet goed voor de batterij?
Voor wat mijn vrouw met een pc doet zou een 5-7 jaar prima zijn. Is dit mogelijk met een surface? Al dan niet door de batterij te laten vervangen? Of is een pc + een losse tablet(en onedrive) toch handiger?
Wat heb je zelf al opgezocht?
Eigenlijk zijn al je vragen al op te lossen door dit in een zoekmachine in te voeren of alleen al op dit forum rond te kijken/zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:53

Saven

Administrator

Ik neem aan dat ie ook een scherm eraan koppelt. Hij heeft 't over een dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Waarom dan niet een Intel NUC? Voordeel is dat je dan een normaal toetsenbord en een fatsoenlijke muis kan gebruiken. De Surface is juist gemaakt voor portability en hem dan als desktop vervanger gebruiken is dan een foute use case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brilsmurfffje schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:38:
Waarom dan niet een Intel NUC? Voordeel is dat je dan een normaal toetsenbord en een fatsoenlijke muis kan gebruiken. De Surface is juist gemaakt voor portability en hem dan als desktop vervanger gebruiken is dan een foute use case.
Mha je kan er echt prima een toetsenbord/muis setje op aansluiten en dan 2x een monitor met je surface dichtgeklapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je vragen kunnen beantwoord worden door het apparaat zelf even uit te proberen en door reviews te lezen. Zie ook de ervaringentopics op GoT, om een beeld te vormen. Verder ben jij de enige die kan bepalen of de Surface afdoende is als desktopvervanger.

Wat betreft de levensduur van accu's: hier is al voldoende over geschreven en is ook gemakkelijk zelf te vinden. Het is namelijk gewoon een li-ion-accu.

Aankoopadvies kan voortaan in Mobile Aankoopadviesforum, maar we verwachten dan wel specifieke vragen. Dit topic gaat om bovengenoemde redenen op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.