Notificaties meldingen gaan niet weg..

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Eerder was het zo dat als ik het menuutje met de notificaties (klokje/belletje rechtsbovenin) uitklapte, gingen de meldingen/nummers weg..

Nu blijven ze staan..

Ook al heb ik vier meldingen/reacties op dezelfde pagina, moet ik ze 1 voor 1 aanklikken om weg te gaan :/

Is er een manier om dit op te lossen? Vind het best irri..

Thnx!

Beste antwoord (via poor Leno op 30-03-2016 10:21)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
poor Leno schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:54:

Ze hebben dit aangepast een aantal iteraties geleden. Tegenwoordig gaan de notificaties niet meer weg, wanneer het notificatiepaneel geopend is. Je hoeft echter de notificaties niet één voor één aan te klikken, om ze te verwijderen. Maar een druk op de twee wolkjes links langs de notificatie is genoeg. Je kan met dat knopje de notificatie ook weer aanzetten. Zoals ook te zien is op de afbeelding:

Notificaties

Verder is het ook mogelijk om in hetzelfde menu te drukken op 'Bekijk recente notificaties'. Op de pagina die dan verschijnt, kun je drukken op 'Markeer alle notificaties als gelezen' links boven in de hoek.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 30-03-2016 10:13 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

poor Leno schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:54:

Ze hebben dit aangepast een aantal iteraties geleden. Tegenwoordig gaan de notificaties niet meer weg, wanneer het notificatiepaneel geopend is. Je hoeft echter de notificaties niet één voor één aan te klikken, om ze te verwijderen. Maar een druk op de twee wolkjes links langs de notificatie is genoeg. Je kan met dat knopje de notificatie ook weer aanzetten. Zoals ook te zien is op de afbeelding:

Notificaties

Verder is het ook mogelijk om in hetzelfde menu te drukken op 'Bekijk recente notificaties'. Op de pagina die dan verschijnt, kun je drukken op 'Markeer alle notificaties als gelezen' links boven in de hoek.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 30-03-2016 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
rens-br schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:11:
[...]

[afbeelding]

Ah ok thnx! d:)b

Alleen jammer dat het niet meer automagisch gaat als je op t knopje drukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Desgewenst kan je ook ongewenste notificaties uitschakelen via https://secure.tweakers.net/instellingen/notificaties/

offtopic:
Ik ben wel blij met het feit dat ze blijven staan. In de weg staat het niet en nu kan ik er later nog naar doorklikken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

F_J_K schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:17:

offtopic:
Ik ben wel blij met het feit dat ze blijven staan. In de weg staat het niet en nu kan ik er later nog naar doorklikken.
offtopic:
Ben hier ook zeer blij mee. Ook notificaties terug aan zetten is echt heel prettig. Ik bekijk heel vaak tweakers.net op mijn telefoon, maar reageren doe ik het liefst op mijn computer. Eerst vergat ik dat ik moest reageren, maar nu ik de notificaties terug aan kan zetten vergeet ik het een stuk minder.

@TS, iedereen heeft er dus zijn/haar eigen voorkeur in, maar ik ben wel blij dat ze niet weggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)

offtopic:
ja snap ik, maar als ik desbetreffende reactie al heb gelezen/op pagina ben geweest, zou deze weg moeten gaan..

Maar goed, die wolkjes zijn al stukken handiger dan 1 voor 1 klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

poor Leno schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:21:
[...]
ja snap ik, maar als ik desbetreffende reactie al heb gelezen/op pagina ben geweest, zou deze weg moeten gaan..
Dat lijkt me inderdaad ook een logisch gevolg. Dat is echter een feature request en moet in dit forum: Mooie Features. Je zou even kunnen vragen of een moderator het verplaats, of voor de duidelijkheid maak je een nieuw topic aan en verwijs je naar jou post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het is stiekem niet relevant of je de notificatie hebt gelezen maar of je hetgeen hebt gelezen dat de notificatie je meldt. Kijk bijvoorbeeld naar Facebook (en vergelijkbare sites als LinkedIn), daar werkt het precies hetzelfde: een notificatie gaat ook daar pas weg als je de melding aanklikt en bekijkt waar 't over gaat. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:58
Alle notificaties in een keer weg? Klik : http://tweakers.net/notificatie/markeerallesgelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:21:
[...]

Maar goed, die wolkjes zijn al stukken handiger dan 1 voor 1 klikken :)
Dit is wel een goed idee. :Y als je handmatig al naar die pagina bent geweest zou de notificatie meteen moeten verdwijnen, dat gebeurd nu volgens mij niet toch? :? Weet het niet zeker omdat ik alle GoT/FP notificaties uit heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

offtopic:
Maar dat kan alleen als ze niet samengevoegd zijn (wat helaas niet uitgezet kan worden, tenzij dat verandert is) en het komt ook nog wel eens voor dat de link niet klopt |:(

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1