Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Ik verplaats je topic naar Overige Hardware.
[ Voor 12% gewijzigd door Equator op 30-03-2016 09:57 ]
Zowel over de apparaten, kwaliteit en service was ik tevreden.
Weinig storingen en vaak kwam de monteur dezelfde dag nog langs.
(dat hangt ook van je contract af denk ik)
Dit is ook de ervaring bij andere vestigingen.
Minpunten:
Het menu op de printer, die kon, zeker qua scannen, echt beter.
Ook geeft de printer "vul papier bij" als iemand weer een exotisch papierformaat selecteert (vaak onbewust), waardoor de printer vast zit op die opdracht en iedereen alle lades controleert en mij vertelde dat er wel papier in zit maar dat ie het niet doet.
*Canon heeft Océ overgenomen
[ Voor 3% gewijzigd door Gman op 30-03-2016 10:00 ]
Omdat het een professionele omgeving betreft meende ik Prof. networking... te moeten kiezen, maar overige hardware is prima!Equator schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:57:
Er wordt vrij weinig gesproken over zakelijke printer etc. Maar Professional Networking & Servers is niet de juiste plaats hiervoor.
Ik verplaats je topic naar Overige Hardware.
Thanks! Zelfde geintje komt trouwens ook voor bij Kyocera. En service was bij ons altijd pas de volgende dag of soms zelfs na twee dagen, is inderdaad wel een puntje om mee te nemen bij het volgende contract.Gman schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:00:
Afgelopen jaren tot recent geleden beheerde ik een stuk of 15 Canon* printers, van simpel zwart-wit a4 tot grote multifunctionals.
Zowel over de apparaten, kwaliteit en service was ik tevreden.
Weinig storingen en vaak kwam de monteur dezelfde dag nog langs.
(dat hangt ook van je contract af denk ik)
Dit is ook de ervaring bij andere vestigingen.
Minpunten:
Het menu op de printer, die kon, zeker qua scannen, echt beter.
Ook geeft de printer "vul papier bij" als iemand weer een exotisch papierformaat selecteert (vaak onbewust), waardoor de printer vast zit op die opdracht en iedereen alle lades controleert en mij vertelde dat er wel papier in zit maar dat ie het niet doet.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein
in totaal draaien wij rond de 1.000.000 zwart/wit, 100.000 kleur A4 en een verwaarloosbaar aantal A3's per jaar op 7 machines
ervaring met andere merken heb ik niet, maar misschien heb je hier wat aan.
Mvg. Jeroen
[ Voor 11% gewijzigd door J-roenn op 30-03-2016 10:20 ]
Mijn ervaring was ook bij een onderwijs instelling en wij hadden toch relatief weinig problemen hoor!
Met nieten en afbreken van onderdelen weinig problemen.
Wel moest ik de schoonmaakstokjes apart houden want die werden gejat.
[ Voor 61% gewijzigd door Gman op 30-03-2016 10:49 ]