Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:34
Heb eigenlijk advies nodig, wil me tv van 40 inch aan de muur hangen. En binnen een jaar komt daar een 55 inch voor in de plaats.

Nu vraag ik me af of ik deze muurbeugel kan blijven gebruiken voor me nieuwe tv, omdat de muurbeugel trekkoordjes heeft en die moet je afknippen.

http://www.foka.nl/vogels-wall-2205-flat

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Beste antwoord (via Amaze86 op 30-03-2016 12:19)

• Mitchl89
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-07 13:30
Als jij een tv koopt die minder zwaar is dan 50 kg is het geen probleem.

Die 'trekkoordjes' zijn ervoor om de beugel van het 'slot' te halen. Wanneer de beugel op slot zit kan de tv geen kant op. Houd er dus wel rekening mee dat wanneer jij ze te kort afknipt, je er bij een volgende grotere tv wellicht niet meer bij kunt..

Als je zeker weet dat die 55 inch er gaat komen zou ik de koordjes achter op de tv plakken, dan kun je ze te zijner tijd nog aanpassen aan de grotere tv.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Mitchl89
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-07 13:30
Als jij een tv koopt die minder zwaar is dan 50 kg is het geen probleem.

Die 'trekkoordjes' zijn ervoor om de beugel van het 'slot' te halen. Wanneer de beugel op slot zit kan de tv geen kant op. Houd er dus wel rekening mee dat wanneer jij ze te kort afknipt, je er bij een volgende grotere tv wellicht niet meer bij kunt..

Als je zeker weet dat die 55 inch er gaat komen zou ik de koordjes achter op de tv plakken, dan kun je ze te zijner tijd nog aanpassen aan de grotere tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10 13:02
De koordjes inderdaad gewoon dubbel pakken en vast tapen zodat ze niet onder je TV uit komen.

Te kort is een drama op moment dat je overgaat naar groter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:34
Super, bedankt voor jullie antwoorden.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky