Hallo allemaal! Mijn huidige PC is aan vernieuwing toe, nu heb ik mijn huidige PC ook samengesteld en wil ik graag een deel van mijn componenten meenemen naar de nieuwe PC om zo wat geld te besparen
. Ik ben niet technisch, dus hoop hier een beetje hulp te krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Van alles een beetje. Ik speel wel af en toe COD Zombies etc, spellen als Rocket League en FIFA 16 ook. Daarnaast af en toe foto en video bewerken. Wil wel graag dat de mid-tier games soepel draaien (vooral Rocket League en FIFA, COD mag best op low setting etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst, €600 max, maar als het kan minder! Hierin dan ook meegenomen dat ik een aantal componenten graag meeneem van mijn oude PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige PC heeft dit:
MSI 1GB D5 X HD7750 OC V2 R
Int Core i5-2500K 3300 1155 BOX
Sharkoon WPM500 500W ATX2
LG GH24NS 24x SA bk B
MSI Z77A-G43 Z77 RG SA
D3 8GB 1333-999 Blu K2 KHX
Sharkoon Vaya ATX
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mogelijk een SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua videokaart hoor ik goede verhalen over Nvideo Geforce, heb een GTX760 voor mijn laptop.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen, mogelijk niet te veel geluid.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals hierboven beschreven zoek ik dus een upgrade voor mijn huidige PC. Denk hieraan dat het dus al wel 4 jaar geleden is, en ik weet dus niet of het handig is om dingen mee te nemen naar mijn nieuwe PC. Mijn oude PC heeft toendertijd €535 gekost.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Van alles een beetje. Ik speel wel af en toe COD Zombies etc, spellen als Rocket League en FIFA 16 ook. Daarnaast af en toe foto en video bewerken. Wil wel graag dat de mid-tier games soepel draaien (vooral Rocket League en FIFA, COD mag best op low setting etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst, €600 max, maar als het kan minder! Hierin dan ook meegenomen dat ik een aantal componenten graag meeneem van mijn oude PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige PC heeft dit:
MSI 1GB D5 X HD7750 OC V2 R
Int Core i5-2500K 3300 1155 BOX
Sharkoon WPM500 500W ATX2
LG GH24NS 24x SA bk B
MSI Z77A-G43 Z77 RG SA
D3 8GB 1333-999 Blu K2 KHX
Sharkoon Vaya ATX
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mogelijk een SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua videokaart hoor ik goede verhalen over Nvideo Geforce, heb een GTX760 voor mijn laptop.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen, mogelijk niet te veel geluid.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals hierboven beschreven zoek ik dus een upgrade voor mijn huidige PC. Denk hieraan dat het dus al wel 4 jaar geleden is, en ik weet dus niet of het handig is om dingen mee te nemen naar mijn nieuwe PC. Mijn oude PC heeft toendertijd €535 gekost.