[Forum] MyReact samenvoegen met Mijn Topics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:23

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Ik vroeg me af wat de meerwaarde van MyReact boven Mijn Topics is? Volgens mij overlappen de pagina's elkaar qua doel en kan eventuele extra functies van MyReact prima ondergebracht worden onder Mijn Topics. Ik kwam dit topic over exact hetzelfde onderwerp tegen in het archief, echter zonder toelichting waarom hij naar het archief was verplaatst. Ben dan ook benieuwd hoe hierover gedacht wordt. :)

Daarnaast, op de profielpagina staat een linkje naar de MyReact. Mijns inziens zou deze onder het tabje Activiteit horen, aangezien daar ook tweakblogs, reviews en frontpage-reacties zijn te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dat er op MyReact voor mensen in het rood veel extra informatie staat is bijvoorbeeld een voordeel: NMe in "Member namen in forum overzicht". Andersom, de lijst 'mijn topics' onder MyReact uit kunnen klappen lijkt me dan "beter" maar nog steeds geen verbetering ;)
Het betreffende topic staat in het archief omdat het van voor februari 2014, de splitsing van Lieve Devvers naar Mooie Features en Stoute Bugs, is.

Verder zou ik het persoonlijk onnodig vinden het linkje naar de MyReact te verstoppen op een tabblad. Dat zorgt ervoor dat je nog een klik nodig hebt om op iemands MyReact terecht te komen en het is niet alsof hij momenteel misstaat op de profielpagina imho. Wellicht kan het tabblad 'activiteit' in zijn geheel naar de profielpagina verplaatst worden, al is dat niet extreem veel handiger dan de huidige situatie omdat het voor meer scrollen zorgt :+

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Het topic waar je naar linkt had ik nog niet gezien, vooral het eerste punt van mij wordt daar ook besproken. Wat mij betreft de discussie daarover dus maar in dat topic.

Wat betreft dat MyReact linkje op de profielpagina, het is nu wat inconsequent. Het linkje verplaatsen naar de activiteitentab lijkt mij het meest logisch, maar goed, alles naar de hoofdtab kan natuurlijk ook. Ik vraag me wel af hoe het komt dat het gescheiden is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:51

crisp

Devver

Pixelated

matroosoft schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:59:
[...]
Ik vraag me wel af hoe het komt dat het gescheiden is. :)
Dat heeft te maken met de historie van het forum. Vroeger was dat een losstaand pakket van een derde partij. Wij hebben later het gebruiksrecht afgekocht en zijn het zelf verder gaan ontwikkelen waarbij we het stukje bij beetje steeds meer geintegreerd hebben met de 'frontpage'. Dat proces is nog steeds niet helemaal voltooid, waardoor je nog steeds 'forum-eigen' pagina's zoals de myReact hebt.

Het is inderdaad de bedoeling om dat te gaan integreren in de 'activiteit' bij je profiel, maar er zijn altijd wel dingen die meer prioriteit hebben waardoor dat allemaal op een zacht pitje staat...

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Was me dat inderdaad ook aan het afvragen. Net zoals waarom er drie plekken zijn, waar informatie te vinden is over post geschiedenis: 'MyReact', 'Mijn Topics' en 'Activiteit'.

Ik zou alles onder de noemer 'Activiteit' en 'Mijn Topics' logischer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:37
MyReact in de zin van: http://gathering.tweakers.net/forum/myreact is mijn go-to pagina. Ik zie vijf fora (helaas kan ik er niet meer kiezen), notities, bookmarks, actieve topics en mijn topics. Die maar als mijn topics behandelen is denk ik niet wat je bedoelt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Señor Sjon schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:52:
MyReact in de zin van: http://gathering.tweakers.net/forum/myreact is mijn go-to pagina. Ik zie vijf fora (helaas kan ik er niet meer kiezen), notities, bookmarks, actieve topics en mijn topics. Die maar als mijn topics behandelen is denk ik niet wat je bedoelt.
Nee dat is inderdaad correct. Ik bedoelde eigenlijk meer deze MyReact: rens-br of in jou geval: Señor Sjon

Er staat daar 'Post History' en 'Recente pushmessages'. 'Post History' is hetzelfde als 'Mijn Topics' alleen dan maar met 5 topics ipv. allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:37
Wij hebben daar zoals eerder gehaald meer informatie staan. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Conclusie: de boel wordt later verder samengevoegd, maar het heeft op dit moment niet zoveel prio. Als ik het goed begrijp.
Pagina: 1