Tja, ik kan me goed voorstellen dat je je soms ergert aan de moderaties op tweakers.net. Geloof me, jij bent echt niet de enige en dit is zeker niet de eerste keer dat ik 'deze' reactie op het TMF typ.
Om je vraag te beantwoorden: ja, jan en alleman kan op de frontpage modden. Het enige wat je nodig hebt is een registratie en wat modpoints, maar liever ook wat inzet en inzicht. Dat iedereen zomaar kan modden is juist de charmes van het systeem en over het algemeen werkt het ook erg goed.
In sommige gevallen gaat het mis: er wordt gewoon fout gemod, er glipt iets tussen de mazen van het net door, of er is een beunhaas bezig om alles in de war te sturen.
Om die dingen op te lossen liepen er hier de laatste tijd (voor BC3

) een aantal topics over het verbeteren (noem het finetunen) van het moderatiesysteem. Een idee was bijvoorbeeld dat nieuwe mods zich moesten aanmelden voor het modschap en dat zij dan eerste een FAQ of cursus moesten doorwerken. Een ander idee was de invoering van een zogenaamde powermod, die de dingen die écht fout gegaan waren makkelijk kon oplossen.
Die topics zijn verloren gegaan, de ideeën echter niet. Voor de implementatie zijn we afhankelijk van Femme himself, dus de garantie dat het snel is opgelost is er jammer genoeg niet.
Never stop seeking what seems unobtainable...