Ik zoek een?
Monitor voor professioneel gebruik (kantoorwerk + grafisch design in Photoshop, Illustrator, Indesign, SketchUp, etc.) Daarnaast ook gaming 1080p
Wat is je budget?
Rond 500 EUR
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Dell, Asus, Iiyama. Liefst niet Benq of Acer
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuiskantoor + gaming.
Hallo,
Ik en mijn vrouw zijn op zoek naar een externe monitor voor onze Macbook Pro's. Zij wil hem vooral gebruiken voor kantoorwerk en grafisch design. Extra ruimte tov de 15" laptops waar we beide op werken is de hoofdbehoefte. Daarnaast wil ik er ook op gamen.
Daarom dachten we aan:
- 27" om lekker groot op te werken.
- 2560 x 1440p voor meer bruikbare werkruimte (GEEN 1080p)
- geen 4k want haar laptop ondersteunt dit niet
- Displayport aansluiting om aan te sluiten op onze Macbook Pro's
- Gekalibreerd scherm met goede kleuren, voor grafische design. (Dell Ultrasharp reeks bijvoorbeeld)
Ik sta op het punt om de Dell U2715H te bestellen. Deze is 27" en 1440p, heeft Displayport, etc. De Asus PB278Q is ook een optie.
Heeft iemand ervaring met gamen in 1080p upscaled naar 1440p. Is dit aanvaardbaar? Mijn GPU kan niet hoger dan 1080p aansturen voor games, vandaar de vraag. Ik besef dat er wel wat kwaliteitsverlies is met upscaling, maar is dit erg te merken? Of is dit makkelijk te negeren?
Zijn sommige monitoren of merken beter in upscaling dan andere? Dell vs Asus?
Bedankt!
Monitor voor professioneel gebruik (kantoorwerk + grafisch design in Photoshop, Illustrator, Indesign, SketchUp, etc.) Daarnaast ook gaming 1080p
Wat is je budget?
Rond 500 EUR
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Dell, Asus, Iiyama. Liefst niet Benq of Acer
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuiskantoor + gaming.
Hallo,
Ik en mijn vrouw zijn op zoek naar een externe monitor voor onze Macbook Pro's. Zij wil hem vooral gebruiken voor kantoorwerk en grafisch design. Extra ruimte tov de 15" laptops waar we beide op werken is de hoofdbehoefte. Daarnaast wil ik er ook op gamen.
Daarom dachten we aan:
- 27" om lekker groot op te werken.
- 2560 x 1440p voor meer bruikbare werkruimte (GEEN 1080p)
- geen 4k want haar laptop ondersteunt dit niet
- Displayport aansluiting om aan te sluiten op onze Macbook Pro's
- Gekalibreerd scherm met goede kleuren, voor grafische design. (Dell Ultrasharp reeks bijvoorbeeld)
Ik sta op het punt om de Dell U2715H te bestellen. Deze is 27" en 1440p, heeft Displayport, etc. De Asus PB278Q is ook een optie.
Heeft iemand ervaring met gamen in 1080p upscaled naar 1440p. Is dit aanvaardbaar? Mijn GPU kan niet hoger dan 1080p aansturen voor games, vandaar de vraag. Ik besef dat er wel wat kwaliteitsverlies is met upscaling, maar is dit erg te merken? Of is dit makkelijk te negeren?
Zijn sommige monitoren of merken beter in upscaling dan andere? Dell vs Asus?
Bedankt!