Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Mark22
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 23:27
Ik zoek een?
Een smartphone uiteraard

Wat is je budget?
Het liefst onder de €350, maximaal €375 als hij het echt waard is.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Internetten, filmpjes kijken, whatsappen, de standaard dingen eigenlijk. Ik zou er ook graag Mortal Kombat X zonder lagg op willen spelen :)

Wat heb je zelf al gevonden?
LG G3 32GB: Wel al wat ouder, maar ruim binnen budget, 32GB+3GB RAM, goede camera, goede software, verwisselbare accu. Echter is ie net wat te groot denk ik maar bij een lokale winkel kan ik hem een beetje uitproberen dus dat ga ik binnenkort nog even doen.
Honor 7: Mooi design, snel, camera overdag goed, aardige accu, goed formaat. snelle vingerafdrukscanner. Alleen is ie grafisch gezien niet zo sterk, dus ik weet niet of ie MKX zonder lagg kan draaien. En de software vind ik ook niet zo prettig werken.
Samsung Galaxy A5 2016: Op alle gebieden doet hij het niet slecht, maar ook niet supergoed, wel goede accu en mooi design. Echter wel de duurste.
LG Nexus 5x 32GB: Stock android, snel, goede camera. Maar ook deze zal waarschijnlijk net wat te lang zijn en de meegeleverde lader heeft aan beide kanten USB-C heb k begrepen, dus dan kan ik bestanden niet makkelijk overzetten naar mijn PC.

Welke vragen heb je hier nog over?
De ene zegt dat de Galaxy A5 soms hapert, de ander niet, maar hebben jullie (Bezitters van een A5 uiteraard) ook last van haperingen?

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-11 18:35
Hoezo kan je bestanden niet makkelijk overzetten naar je pc met een 5x? Je kan toch een usb-c naar usb-a adapter kopen? Bv die van google zelf: https://store.google.com/...usb_standard_a_plug_cable

Of gebruik een app zoals wifi file transfer, geen kabel mee nodig: Google Play: WiFi File Transfer

Ik zou lekker de 5x kopen, voldoet perfect aan je wensen en nog betaalbaar ook :). Veruit de beste voor wat je wilt.

Btw, als je zo'n kabeltje wilt kopen, gebruik dan deze spreadsheet: https://docs.google.com/s...ew?sle=true#gid=0&vpid=A2

Van een google engineer die alle soorten kabels test of ze wel goed zijn.

Edit 2: Als de g3 leuk vindt kan je voor je budget net zo goed de g4 kopen. Die is rond 360 euro momenteel: pricewatch: LG G4 Zwart

[ Voor 30% gewijzigd door Iekozz op 29-03-2016 18:39 ]

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• Mark22
Bedankt voor de oplossing voor de 5x probleempjes, ik zal hier nog even naar kijken en nog wat extra reviews opzoeken omdat de 5x net op mijn lijst staat.
Ik vind qua grootte de G3 maximaal, dus de G4 is geen optie, anders had ik de G4 natuurlijk eerder gekozen dan de G3.

[ Voor 74% gewijzigd door Mark22 op 29-03-2016 19:13 ]

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-11 21:16
Ik heb zelf de G3, ik zou zeggen, niet meer doen. Scherm, screen to bezel ratio en camera zijn allemaal heerlijk, maar ik vind 'm absoluut niet meer snel genoeg. Marshmallow heeft het iets beter gemaakt, maar ik ga hem binnenkort vervangen omdat het mooi geweest is. Het is dan wel de 16GB versie met 2GB RAM, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het een wereld van verschil is.

Ik zou dan zéker eerder voor een 5X gaan. Ander idee: Xiaomi Mi5?

• Mark22
Ik heb al eens gekeken naar de Mi5 en ik heb veel positieve reviews gelezen, echter wordt hij wel te duur als je alle extra kosten erbij gaat tellen. Zo kost ie bij ibuygou momenteel $392 incl. korting en zonder de extra kosten (ongeveer €345).
Dit ligt buiten mijn budget als je alle extra kosten er bij gaat rekenen dus misschien koop ik hem als ie wat in prijs daalt, of als er een andere goede webwinkel is die hem wel voor €375 of minder aanbiedt.
De Mi4s ligt misschien nog net binnen budget en die ziet er ook goed uit, alleen geen OIS. Is dit misschien een goed alternatief voor de Mi5?

[ Voor 18% gewijzigd door Mark22 op 29-03-2016 20:01 ]