Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476120

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een HTC One M8 en heb gisteren voor het sporten redelijk dure JBL Reflect Mini BT dopjes gekocht.
Ik luister muziek via Spotify tijdens het sporten.
Helaas hapert het geluid soms, net of het overslaat. Redelijk vaak en dus storend.
Waar kan ik aan denken ? Ligt het aan de set of aan de telefoon/verbinding ? Is er een oplossing ?

Opnieuw pairen werkt helaas niet.

Blijkt een hygiëne product te zijn zoals men dat noemt en ze willen hem dus niet ruilen. Zou betekenen dat ik hem op moet laten sturen en ik heb hem net een dag.

Dank voor eventuele reply's .....

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:49
Probeer eens andere combinaties.
Bv andere bron of andere bluetooth weergever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476120

Topicstarter
Andere bron ( vanaf mijn sd card playlist) geen problemen. En het valt mij nu ook op dat ik thuis geen problemen heb met Spotify. Teveel "storende zenders" in de sportschool ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:10
Bij mijn Sony headset zat een waarschuwing om je telefoon aan dezelfde kant te dragen als de ontvanger omdat het signaal wat moeilijk door je lichaam zou komen. Nu heeft de mijne daar niet echt last van, maar het is misschien iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477979

Heb je eerst een harde reset en daarna opnieuw pairen al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:33
Kijk eens of de afstand en/of obstakels tussen de head set en je telefoon van invloed is. Wellicht een combinatie van groot aantal stoorzenders en de reactie van hcQd

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MN-Power
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-07 16:38
Gaat het altijd fout? Ik heb sinds Marshmallow ook met mijn M8 problemen met de BT audioverbinding in de auto. Vroeger ging het altijd goed als ik met Spotify(en BT) aan de auto instapte. Dan pakte de radio het geluid over. Sinds Marshmallow werkt dat alleen als het de eerste keer is dat ik hem binnen één aanééngesloten BT sessie verbind. Alle volgende keren pakt hij de verbinding wel op, maar hoor ik niks. Disabelen en enabelen van BT (dan is zo'n widget handig :) ) helpt. En het disabelen duurt dan ook echt lang(een seconde of 30) dus het lijkt wel een hangend proces in de BT stack.

En het lijkt erop met enige ben metBT issues met 6.0.

Dus probeer eens of het helpt als je BT even uit en dan weer aan zet. Als dat werkt zal je dat elke keer moeten doen of de genoemde oplossingen proberen. Bij mij helpen ze tot zover niet. :(

Het is dat er secutity fixes in 6.0 zitten, maar ik wil graag terug naar de vorige versie want dit is gewoon vreselijk irritant. Zeker als je weet dat het gewoon werkte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pottema
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01-2018
Ik heb de Jbl 110 in ear sinds 4 wk. bloed irritant storing of productie fout maar iedere keer als ik beweeg.... als mijn gsm in mijn linker jaszak heb en mijn jbl headset op en ik draai mijn hoofd naar rechts of buk is de verbinding weg! Dit is mijn 2e set vorige set precies het zelfde probleem. En het ligt NIET aan mijn gsm Galaxy A5 (2016) Jbl in ear 110 kost *knip*. Mag wat minder. 100 € !!!

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 08-01-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@pottema bedankt voor je reactie. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk waarom die hier staat. Het is namelijk niet toegestaan om iemand zijn topic te kicken en te kapen. Daarnaast heeft de TS andere oortjes en een andere telefoon.

Maak dus even een nieuw topic aan wanneer je geholpen wilt worden. Let daarbij echter wel op: Het algemeen beleid #quickstart.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.