database vernieuwen

Pagina: 1
Acties:
  • 435 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkoost
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-01 15:37
Hallo,
als ik bvb. een nieuwe film in de folder van de WD Cloud zet, kan ik deze niet bekijken om mijn tv., tenzij ik de database "vernieuw".
Een gewone "refresh" doet het niet. Er staat wel een waarschuwing dat de "vernieuw" knop enkel mag gebruikt worden indien zou blijken dat de database moet hersteld worden of als deze beschadigd was.
Maar zoals gezegd, ik moet "vernieuw" klikken, anders staat deze niet in mijn lijst op mijn tv (dnla) toestel.

nadeel : vernieuwen duurt ongeveer 30 min., terwijl een refresh één minuutje duurt..

Iemand een oplossing ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:23
Fijn dat je zoveel informatie meelevert, bijvoorbeeld welke database (applicatie, versienummer), waarop die staat, hoe je die benadert enz.

Modbreak:Maak aub voortaan een Topicreport aan, via de Rapporteer-link

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 15758 op 30-03-2016 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15758

Beste dirkoost,

Welkom op GoT! :)

Echter, op dit forum stellen we hoge eisen aan posts en nog hogere eisen aan topics. Je dient hier voldoende werk in te stoppen zodat je topic uitstraalt dat je zelf al voldoende onderzoek hebt gedaan en eigen inzet toont. Het aanleveren van voldoende informatie is daarbij de eerste stap. Maar er zijn meer onderdelen die belangrijk zijn.

Bekijk eerst dit stukje eens om een idee te krijgen wat we concreet verwachten: Policy: Alle regels die op het forum gelden.

Indien je nog een poging wilt wagen, mag je gewoon een nieuw topic openen. Zorg daarbij wel dat je je best doet om voldoende informatie te leveren en een goede topicstart te schrijven.

Mocht je vragen hebben, kun je deze stellen door mij een bericht (DM-bericht) te sturen. Dat kan links van deze tekst door op het pijltje te klikken vóór mijn naam.

Succes! :)

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT

Dit topic is gesloten.