Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Reminder met timer?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma wat mij een reminder voor een bepaalde taak geeft, een bepaald aantal minuten nadat ik mijn pc opgestart heb (bijvoorbeeld 60 minuten later).

Een heleboel programma's die ik gevonden heb geven je wel reminders, maar dan moet je de taak op een bepaald tijdstip zetten en krijg je een reminder een dag of een uur vantevoren ofzo. Maar dat wil ik dus niet.

Weet iemand hier een programma voor?

Alvast bedankt voor de hulp.

Alle reacties

• Ewok
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12-2024
Ik ga er voor het gemak even van uit dat je gebruik maakt van Windows (10). Heb je al eens gedacht aan de taakplanner of taskscheduler? Hiermee kan je taken aftrappen na het opstarten van je pc of na het aanmelden van een bepaald account.

Start de taakplanner (druk op je windows toets of icoon links op je scherm) typ taakplanner of taskschedule. Vervolgens met de rechtermuisknop op "Task scheduler-bibliotheek".
Vervolgens op taak maken (niet basis taak omdat je dan niet uitgesteld een task kan laten opstarten). Hierna doorloop je de tabbladen en klaar is kees. Je moet wel bijv. een notepad.txt op je C:\ aanmaken (of op elke andere willekeurige locatie) die vervolgens gestart kan worden om jouw taak inzichtelijk te maken.

De wat lastigere versie is zelf een autohotkey script aanmaken die uitgesteld opstart, dan moet je wel wat kennis hebben van scripts.