• H8M3CuzUaintM3
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-03-2024
Goedemorgen,

Ik ben niet zo heel erg bekend met Citrix maar ik loop tegen een eufel aan.

Zodra ik vanuit "Citrix Access Management Console" via XenApp een user wil shadowen krijg ik eerst een login scherm. Als je via Shadow taskbar een sessie wilt shadowen kom je netjes direct in de sessie terecht zonder een login scherm waarop je eerst nog een keer moet inloggen.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit vanuit XenApp ook werkend krijg zonder een login scherm te krijgen bij het shadowen, ik wil gewoon direct in de sessie terecht komen?

Waar kan ik dit aanpassen?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Management console starten als published app, zodat je al een sessie hebt.

• H8M3CuzUaintM3
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-03-2024
KillerAce_NL schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:13:
Management console starten als published app, zodat je al een sessie hebt.
Mag ik misschien vragen hoe je dit doet? Management console staat hier geinstalleerd op server "x". Is er een bepaalde toetsencombinatie of functie hoe je dit kan open als published app op deze server of begrijp kan je het me uitleggen?

Thnx alvast!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:17

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Wat is je vraag precies? Je weet niet hoe een app te publishen is via "Citrix"?

Vertel dan eens waar je al op gezocht hebt, en waar je tegenaan loopt.

Verder ontbreekt verder elke versie informatie. Het enige wat we nu weten is dat je een produkt van fabrikant Citrix gebruikt, welk produkt en welke versie weten we niet.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

supra_indo schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:28:
[...]

Mag ik misschien vragen hoe je dit doet? Management console staat hier geinstalleerd op server "x". Is er een bepaalde toetsencombinatie of functie hoe je dit kan open als published app op deze server of begrijp kan je het me uitleggen?

Thnx alvast!
Net zoals je een desktop of elke andere app publisht, kun je ook de console publishen.
De reden dat je geen login krijgt via de shadowing taskbar is omdat je shadowt vanuit je eigen citrix sessie.