Bijgewekte productspecificaties worden ongedaan gemaakt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
Ik heb al enkele keren foute productspecificaties laten herstellen via de link "verbeter productgegevens".
Vervolgens worden deze inderdaad netjes aangepast.

Maar nu is het al een paar keer voorgekomen dat enige tijd later de fout weer terug komt. Bijvoorbeeld bij deze monitor:
pricewatch: NEC MultiSync PA302W Zwart
Ik heb eerder aangegeven dat dit geen 3D monitor is en dit is toen netjes aangepast. Maar nu staat het vinkje bij 3D-weergave gewoon weer terug. Dat motiveert niet echt om nog aanpassingen voor te stellen. Wat gaat hier mis?

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:28

InFamous

excommunicado

In dit geval lijkt iemand de fout te maken dat de 14-bit look up table (3D LUT) een 3D weergave is.

Wikipedia: 3D lookup table

Bij NEC staat dit aangegeven als 3D
Lookup Table 14-bit (3D)

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
Ik heb eerder al aangegeven toen ik de wijziging voorstelde dat de 3D Lookup table géén 3D weergave is. Dit is toen netjes aangepast en de monitor samen met mijn andere wijzigingen uit de lijst met 3D monitoren gehaald. Maar nu staat hij er weer terug in en dat is eerder gebeurd met meerdere modellen.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:28

InFamous

excommunicado

Ik durf het ook niet te zeggen, daarvoor moeten we wachten op iemand van de pricewatch.
Dit was alleen mijn eerste ingeving bij het bekijken van de specs vs onze specs.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Tyrian schreef op maandag 28 maart 2016 @ 23:37:
Ik heb eerder al aangegeven toen ik de wijziging voorstelde dat de 3D Lookup table géén 3D weergave is. Dit is toen netjes aangepast en de monitor samen met mijn andere wijzigingen uit de lijst met 3D monitoren gehaald. Maar nu staat hij er weer terug in en dat is eerder gebeurd met meerdere modellen.
Deze wijziging komt via onze koppeling met Icecat, waar het wel staat. Waarschijnlijk hebben ze het inderdaad verkeerd gelezen wat Ragdoll ook aangeeft. Anyhow, ik heb het doorgegeven aan Icecat en hopelijk fixen ze het snel. Inmiddels hebben ze het gefixt :) In de tussentijd zal ik ook mijn collega die de monitoren bijhoudt op de hoogte stellen, zodat hij er rekening mee kan houden.

[ Voor 2% gewijzigd door Glaanie op 08-05-2016 21:14 . Reden: Icecat has made f1x0r ]