Minecraft PC via BartSmit 19,95 kaart of Gamekey?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertSchut
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-03 23:19
Mijn vraag (graag ervaring met eea posten):

Om Minecraft te spelen zoek ik een wijze om zonder paypal of creditcard dit spel te kopen. Dit zijn de enige betaalopties lijkt mij, op Mojang die de gebruikelijke "provider" lijkt om Minecraft te kopen. Prijs is daar $26,95. Ik zou het liever bij een Nederlands bedrijf kopen maar wil wel dat het gewoon goed werkt. Ik zag twee oplossingen:
  • Ik zag een Gamekey op http://www.less4games.nl. Kost euro 26,95 (de prijs die Mojang in dollars vraagt).
  • Bart Smit leek helemaal makkelijk, een Minecraft 19,95 kaart http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/minecraft-19-95-kaart, is te bestellen waarna afhalen in winkel of thuisbezorgen voor 2,95 extra. En nog goedkoop ook. Maar het is een tegoed. Krijg ik hiermee wel echt de toegang tot het spel (nieuwe user)?
Ik heb wel gegoogled op ervaringen met de Bart Smit 19,95 kaart en vind niks behalve op site van Bart Smit zelf, en dat heeft weinig diepgang naast dat het niet onafhankelijk zou kunnen zijn.
Op de site van Mojang staat Bart Smit wel als bij hen bekend Nederlands bedrijf, maar Less4Games staat daar niet weergegeven.

Ik zou graag weten wat het beste is en of het me niet in problemen helpt, is Bart Smit een handig en betaalbaar plan om op Minecraft te komen? En is de route via less4games goed?

[ Voor 1% gewijzigd door EvertSchut op 28-03-2016 23:11 . Reden: opmaak ]

Beste antwoord (via EvertSchut op 28-03-2016 23:46)

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:13
Op Minecraft.net (dus Mojang) kan je gewoon met iDEAL of PayPal betalen. :?

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nXnux/b77b5e11c3.png

[ Voor 38% gewijzigd door Fuwor op 28-03-2016 23:13 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-02 16:04
Het staat natuurlijk vrij duidelijk op de site:
Wil je Minecraft spelen maar heb je geen credit card om hem online te kopen? Dan is de Minecraft kaart van 19.95 iets voor jou! Zodra je de kaart ontvang hoef je alleen nog maar een account aan te maken en daar de code van de kaart in te voeren en je bent klaar!
Het is dus precies voor jou bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertSchut
Dat leek me ook, maar dat er 19,95 tegoed staat vind ik tricky en ik zou graag weten of er recente ervaringen zijn dat dit ook goed werkt. Argwanend misschien, maar je bent je geld makkelijk kwijt waarna het jouw probleem is of je het bij een VS bedrijf aan de praat krijgt. Ik zal toch niet de eerste zijn dus ik hoor het graag of dit werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-04 01:55

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

En anders heb je nog tijdelijke CC's op bijv: https://www.3vcard.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertSchut
Dankje, 3v is een mogelijkheid, Bart Smit leek me simpel en betaalbaar (geen extra kosten), zou graag weten wie me is voorgegaan.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:13
Op Minecraft.net (dus Mojang) kan je gewoon met iDEAL of PayPal betalen. :?

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nXnux/b77b5e11c3.png

[ Voor 38% gewijzigd door Fuwor op 28-03-2016 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertSchut
@WardJJ: Dankje! Ik ben het aan het checken en zie idd wel iDeal staan, een online boek had dat niet, maar was een Engels boek. En op een of andere wiki stond ook geen ideal, maar ik zie het nu op de site wel. Wordt vervolgd, ik probeer t nu uit. Ben benieuwd naar de koers. Dankje!

[ Voor 0% gewijzigd door EvertSchut op 28-03-2016 23:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertSchut
Skrill Holdings Ltd kreeg ik als iDeal partner, maar "het zal wel goed zijn" moet je dan maar denken (?) ... - en het werkte. Ik hou er niet van maar dankje, het is zo opgelost! Prijs was 19,95 euro, prima koers dus. Thanks!

[ Voor 31% gewijzigd door EvertSchut op 28-03-2016 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertSchut
Trouwens, voor latere bezoekers, 26,96 euro (less4games) is dus onnodig duur!

En nu nog uitvinden hoe ik het topic sluit ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:00
EvertSchut schreef op maandag 28 maart 2016 @ 23:48:
Trouwens, voor latere bezoekers, 26,96 euro (less4games) is dus onnodig duur!

En nu nog uitvinden hoe ik het topic sluit ;-)
Sluiten is niet nodig, gewoon niet meer posten en hij zakt vanzelf weg :)

[removed]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:16

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik heb voor me zoontje ook recent zo een key bij Bart Smit gehaald, en dat werkt ook perfect, dus dat had ook zonder problemen gekunt

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:12

MsG

Forumzwerver

EvertSchut schreef op maandag 28 maart 2016 @ 23:43:
Skrill Holdings Ltd kreeg ik als iDeal partner, maar "het zal wel goed zijn" moet je dan maar denken (?) ... - en het werkte. Ik hou er niet van maar dankje, het is zo opgelost! Prijs was 19,95 euro, prima koers dus. Thanks!
Bijna elke toko op aarde werkt qua iDeal met een tussenprovider. Steam, Alieexpress, en de rest van de wereld. Omdat iDeal vaak maar een marginale speler is wereldwijd. Ik raad je aan om je aluminiumhoed af te zetten en dit gewoon te accepteren als je met iDeal wil betalen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alanson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-03 11:07
waarom staat er op bart smit dat het voor windows 10 niet standaard werkt? iemand snel antwoord graag! is dit trouwens wel een die de hele tijd wordt geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Woef?

:|

Normaal een vraag stellen kan ook........... En zelf even op de minecraft website kijken kun je vast zelf ook wel.
Alanson schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:55:
waarom staat er op bart smit dat het voor windows 10 niet standaard werkt?
Van de minecraft website:

De versie voor Windows 10 is een andere versie dan de 'Windows' versie. En:
If you own Minecraft for PC/Mac, you can get a free download code for this version from your Mojang account page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alanson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-03 11:07
De versie voor Windows 10 is een andere versie dan de 'Windows' versie. En:
If you own Minecraft for PC/Mac, you can get a free download code for this version from your Mojang account page.
Nee dat weet ik... maar dit gaat om de pre-paid, werkt die? en is het geen outdated versie ervan? want bij gamemania kost die kaart 23,94 ofzo (net zoals op de minecraft site) en op bartsmit 19,95. en toen ik dat kleine tekstje zag dacht ik (...). is het geen andere oude versie ervan? mijn budget is 20 euro dusja...

[ Voor 3% gewijzigd door Alanson op 03-01-2017 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 14:59

Wiebbe

<none />

Volgens mij is de code die je krijgt een licentie voor de Mojang java versie. Deze code werkt dus niet direct in de windows 10 store maar voor nu kan je via de Mojang site een gratis code van de windows 10 versie krijgen als je al de "oude" Mojang java versie hebt.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Pagina: 1