Hallo allemaal,
Voor mijn studie gebruik ik momenteel een laptop omdat die natuurlijk gemakkelijk mee te nemen is naar school. Deze laptop gebruik ik ook voor het gamen, maar ik merk toch wel dat hij niet sterk genoeg is voor moderne games (Witcher 3, GTA V op meer dan 40fps). Hierom wil ik een game pc bouwen die ook programma's voor mijn studie moet draaien (Photoshop, illustrator).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals hierboven vermeld wil ik de pc gebruiken voor moderne games en programma's uit de Adobe Creative Suite.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumbedrag is €1000, exclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige dat ik nog heb is een DVD-RW reader met SATA verbindingen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals in iedere game PC build is de videokaart het belangrijkst. Daarnaast wil ik Dat de PC goed mee kan voor de komende jaren. Omdat het in mijn huis helaas niet mogelijk is om een internetkabel aan te leggen (ook geen powerplugs), moet ik een stabiele WiFi verbinding kunnen maken, vandaar de netwerkkaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken mij niet veel uit. De enige reden waarom ik voor een 970 ga ipv een r9 390 is omdat ik in tests heb gelezen dat deze iets beter scoort.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik is geen probleem en prestaties zijn belangrijker dan uiterlijk. Een onbelangrijke wens is wel dat ik de voorkeur geef aan blauwe kleuren. Deze passen goed bij mijn muis en muismat.
Ga je overklokken?
Ik was niet van plan te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Veel van deze onderdelen heb ik gekozen op basis van reviews en tests. Ik weet dan niet helemaal of sommige onderdelen sterker (en duurder) zijn dan noodzakelijk. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het meer futureproof maken van de pc.
Hier is alles in een lijstje, alvast bedankt voor de hulp!
Voor mijn studie gebruik ik momenteel een laptop omdat die natuurlijk gemakkelijk mee te nemen is naar school. Deze laptop gebruik ik ook voor het gamen, maar ik merk toch wel dat hij niet sterk genoeg is voor moderne games (Witcher 3, GTA V op meer dan 40fps). Hierom wil ik een game pc bouwen die ook programma's voor mijn studie moet draaien (Photoshop, illustrator).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals hierboven vermeld wil ik de pc gebruiken voor moderne games en programma's uit de Adobe Creative Suite.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumbedrag is €1000, exclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige dat ik nog heb is een DVD-RW reader met SATA verbindingen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals in iedere game PC build is de videokaart het belangrijkst. Daarnaast wil ik Dat de PC goed mee kan voor de komende jaren. Omdat het in mijn huis helaas niet mogelijk is om een internetkabel aan te leggen (ook geen powerplugs), moet ik een stabiele WiFi verbinding kunnen maken, vandaar de netwerkkaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken mij niet veel uit. De enige reden waarom ik voor een 970 ga ipv een r9 390 is omdat ik in tests heb gelezen dat deze iets beter scoort.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik is geen probleem en prestaties zijn belangrijker dan uiterlijk. Een onbelangrijke wens is wel dat ik de voorkeur geef aan blauwe kleuren. Deze passen goed bij mijn muis en muismat.
Ga je overklokken?
Ik was niet van plan te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Veel van deze onderdelen heb ik gekozen op basis van reviews en tests. Ik weet dan niet helemaal of sommige onderdelen sterker (en duurder) zijn dan noodzakelijk. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het meer futureproof maken van de pc.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 208,95 | € 208,95 |
1 | ASRock Z170 Extreme4 | € 135,95 | € 135,95 |
1 | MSI GeForce GTX 970 4GD5T OC | € 312,95 | € 312,95 |
1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,50 | € 69,50 |
1 | Sharkoon VG5-W Blauw | € 35,95 | € 35,95 |
1 | TP-Link TL-WDN4800 | € 33,85 | € 33,85 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,95 | € 25,95 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 31,06 | € 31,06 |
1 | Cooler Master GM G650M | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Crucial BX100 250GB | € 69,95 | € 69,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 994,06 |
Hier is alles in een lijstje, alvast bedankt voor de hulp!