Hey allemaal,
Mijn moeder heeft besloten haar laptop van de hand te doen en over te gaan op een vaste pc.
Nu mag ik morrelen met de laptop
Met pc's heb ik voldoende ervaring, maar een laptop upgraden is voor mij nieuw.
Het gaat om de:
HP Pavilion dv7-1299ed
Nu draait hij verder goed, maar ik wil kijken of ik wat minor upgrades kan doen om het systeem nog wat soepeler te laten lopen.
Mijn eerste gedacht was een SSD (bijvoorbeeld de Samsung 850 EVO 250GB).
Hier zal het systeem een stuk vlotter van worden.
Daarnaast speel ik met het idee om het geheugen een upgrade te geven.
Op dit moment heeft het systeem 4Gb geheugen. Is het zinvol om te upgraden naar 8Gb?
Kan dit uberhaubt? Het systeem gebruikt nu beide slots (2x 2Gb). dus een 8Gb upgrade zal een 2x4 Setje moeten worden. Maar verder heb ik geen idee waar ik op moet letten bij geheugen upgrade. Daar hoop ik dat jullie me kunnen helpen.
Mijn moeder heeft besloten haar laptop van de hand te doen en over te gaan op een vaste pc.
Nu mag ik morrelen met de laptop
Met pc's heb ik voldoende ervaring, maar een laptop upgraden is voor mij nieuw.
Het gaat om de:
HP Pavilion dv7-1299ed
Nu draait hij verder goed, maar ik wil kijken of ik wat minor upgrades kan doen om het systeem nog wat soepeler te laten lopen.
Mijn eerste gedacht was een SSD (bijvoorbeeld de Samsung 850 EVO 250GB).
Hier zal het systeem een stuk vlotter van worden.
Daarnaast speel ik met het idee om het geheugen een upgrade te geven.
Op dit moment heeft het systeem 4Gb geheugen. Is het zinvol om te upgraden naar 8Gb?
Kan dit uberhaubt? Het systeem gebruikt nu beide slots (2x 2Gb). dus een 8Gb upgrade zal een 2x4 Setje moeten worden. Maar verder heb ik geen idee waar ik op moet letten bij geheugen upgrade. Daar hoop ik dat jullie me kunnen helpen.