Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 753525

Topicstarter
het is een simpele vraag maar kan het nergens vinden op google dus zoek mijn oplossing hier, hopelijk kan iemand me helpen..
ik gebruik kodi dus vaak, hele library in gebruik je kent het wel.. hele map KODI vanuit programms gecopied op een externe hd vanuit me oude lappie. Met bedoeling om diezelfde map weer gewoon in programms te zetten op me nieuwe lappie, ik zal kodi opnieuw moeten installeren niet?? kan ik dat doen vanuit die map of via de site?
als ik hem doe installeren staat hij er dubbel op niet? kan ik dan mijn oude library koppelen of gebeurt dit automatisch?
ik onderneem niks voordat ik zeker weet dat het gaat werken anders heb ik een hoop shit op me nieuwe laptop

hoor het wel!! thanks mensen :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:13

DarkSide

theres no place like ::1

je kan je oude library exporteren.
Gewoon een programma kopieren werkt niet. Windows moet het programma installeren
Dus kodi gewoon installeren en dan je library importeren.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
welke ? ze allemaal apart? of zou jij de hele folder vervangen van addons system etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:13

DarkSide

theres no place like ::1

In kodi zelf heb je gewoon een export en import optie.
Dus niet kopieren van mappen etc.
Alleen als je eigen xml's hebt voor bv keyboardmapping etc kan je die kopieren.
Maar een installatie folder kopieren naar een nieuwe pc betekend niet dat een programma geinstalleerd is.

Dus op je oude laptop kodi opstarten. En export maken.
dat bestand veilig stellen. En eventuele xml's veiligstellen op je externe disk

Dan op nieuwe laptop Kodi opnieuw installeren. En import doen van library.
En eventuele xmls weer in juiste map plaatsen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jammer dan.. me oude is weg. heb gewoon de hele map kodi gecopied naar me hd.. net slim dus? aiaiai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Gezien bovenstaande is een oplossing niet meer mogelijk. Je had gewoon de bibliotheek kunnen exporteren of bijvoorbeeld een backup add-on kunnen installeren. Via beide wegen had je dan alles terug kunnen zetten.

Had je vooraf met wat simpel zoekwerk prima kunnen regelen. Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.