Draadloos toetsenbord Bluetooth van AH

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benniep
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-02 21:00
Ik heb een draadloos bluetooth van AH aangeschaft (Draadloos Bluetooth QWERTY toetsenbord, Zilver - Grixx - GROIPAKB01) maar krijg zowel met mijn telefoon als met de bluetooth van laptop als losse adapter geen koppeling tot stand.

Op het moment van koppelen krijg ik een code. Die typ ik in volgens instructies druk ik daarna op enter echter enkele momenten later..geen koppeling mogelijk..verkeerde code.

Op al mijn apparaten dezelfde melding.

Ook heb ik code 1234 en 0000 geprobeerd echter zonder resultaat.

Wel zijn zowel mijn laptop, desktop adapter en telefoon bluetooth 2.0 en toetsenbord 3.0.
Is dat het probleem?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-07 18:26

Emiel1984

Made in NL

Voor wat ik altijd heb begrepen van 'bluetooth backwards compatibility'; dan zou het toetsenbord backward compatible moeten zijn. Heb je gekeken of je wel de laatste beschikbare bluetooth drivers hebt geïnstalleerd op je PC ?

[ Voor 10% gewijzigd door Emiel1984 op 28-03-2016 19:19 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benniep
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-02 21:00
ja nieuwste vd site gedownload.
Net ook even met een iphone 5 geprobeerd van een vriend, helaas hetzelfde probleem.
Wat me opvalt is dat de code die gegenereerd wordt na het koppelen onder windows 7 en 10 bestaat uit 8 cijfers op Android 6.0 HTC M7 uit 6 en Iphone uit 4 cijfers.
Alle apparaten zien het toetsenbord maar geven alle de melding dat de code onjuist is bij de koppelingspoging.