Goeiemiddag/avond,
Ik schrijf deze post mede met een schreeuw van mijn vriendin (en ik).
Mijn vriendin heeft een laptopje, die ik recentelijk heb geupgrade naar Windows 10, fijn besturingssysteem etc alleen is er 1 probleem, als zij word + chrome open heeft staan, loopt alles compleet vast. Ook heeft ze soms dat de taakbalk niet helemaal meewerkt. Mijn eerste gedachte was dat er niet genoeg RAM aanwezig was. Zoals je hieronder in de specificaties kunt lezen heeft ze wel degelijk genoeg in haar laptop zitten. Wat is het probleem en/of de mogelijke oplossing hiervoor?
Specificatie overzicht (Wat ik zo weet):
Merk: Asus
Leeftijd: 1/1,5 jaar
Processor: I3 - 3xxx 1.8 GHZ (2 cores, 4 threads)
Schijf: 128 GB SSD (Geen idee welk merk, IVM garantie haal ik hem niet open, omdat de winkel veel met samsung SSD's werkt neem ik aan dat het ook een van deze serie is.)
RAM: 6GB (Geen idee welk merk)
Verdere specificaties heb ik zo niet,
Alvast bedankt voor het reageren!
Met vriendelijke groeten,
Roy
Ik schrijf deze post mede met een schreeuw van mijn vriendin (en ik).
Mijn vriendin heeft een laptopje, die ik recentelijk heb geupgrade naar Windows 10, fijn besturingssysteem etc alleen is er 1 probleem, als zij word + chrome open heeft staan, loopt alles compleet vast. Ook heeft ze soms dat de taakbalk niet helemaal meewerkt. Mijn eerste gedachte was dat er niet genoeg RAM aanwezig was. Zoals je hieronder in de specificaties kunt lezen heeft ze wel degelijk genoeg in haar laptop zitten. Wat is het probleem en/of de mogelijke oplossing hiervoor?
Specificatie overzicht (Wat ik zo weet):
Merk: Asus
Leeftijd: 1/1,5 jaar
Processor: I3 - 3xxx 1.8 GHZ (2 cores, 4 threads)
Schijf: 128 GB SSD (Geen idee welk merk, IVM garantie haal ik hem niet open, omdat de winkel veel met samsung SSD's werkt neem ik aan dat het ook een van deze serie is.)
RAM: 6GB (Geen idee welk merk)
Verdere specificaties heb ik zo niet,
Alvast bedankt voor het reageren!
Met vriendelijke groeten,
Roy
Roy