Mijn vraag
Ik heb een Wiko Fever gekocht twee weken geleden bij wehkamp.nl. Ik was zojuist een film aan het kijken en ik pak m'n mobiel uit m'n broekzak. Ik wil hem aandoen. Maar WTF?? Er zit een gat in mijn mobiel op de plek waar de powerbuttoon hoort te zitten! Ja. Een gat.
Na een kwartier te hebben gezocht heb ik de Super kleine Button gevonden. Ik wil hem er in doen. Past niet. Er zit een uitstekende ding aan waardoor hij er niet in past.
Gevolg: ik kan mijn telefoon niet meer aandoen als hij uitgaat.
Gelukkig heb ik Smart Awake: als je twee keer klikt gaat t beeld aan. Maar als de batterij leeg is schakelt hij uit. Dan kan ik niets meer.
Ik heb liever geen garantie via wehkamp, heb daar slechte ervaringen mee, duurde de vorige keer namelijk 2 maanden. Dus zijn er ook andere opties? Om hen toch (zelf) te repareren?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Wiki Fever 4G grijs
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
De Button erin rammen. Lukt niet.
Ik ben verbaasd. Over de bouw kwaliteit van deze telefoon. Hij is net nieuw! Hebben anderen dezelfde ervaring?
Mijn vraag:
1. wat moet ik doen? De Button er harder in rammen? Wiko klantenservice bellen?
2. Heb ik garantie hiervóór? Hij is net nieuw. Krijg ik geld terug?
3. Wat moet ik doen om hem aan te krijgen ALS de batterij leeg is (nu 60%)?
4. Kan dit worden gerepareerd? Kan ik dit zelf doen? Wat als ik die kleine Button kwijtraak?
Ik heb een Wiko Fever gekocht twee weken geleden bij wehkamp.nl. Ik was zojuist een film aan het kijken en ik pak m'n mobiel uit m'n broekzak. Ik wil hem aandoen. Maar WTF?? Er zit een gat in mijn mobiel op de plek waar de powerbuttoon hoort te zitten! Ja. Een gat.
Na een kwartier te hebben gezocht heb ik de Super kleine Button gevonden. Ik wil hem er in doen. Past niet. Er zit een uitstekende ding aan waardoor hij er niet in past.
Gevolg: ik kan mijn telefoon niet meer aandoen als hij uitgaat.
Gelukkig heb ik Smart Awake: als je twee keer klikt gaat t beeld aan. Maar als de batterij leeg is schakelt hij uit. Dan kan ik niets meer.
Ik heb liever geen garantie via wehkamp, heb daar slechte ervaringen mee, duurde de vorige keer namelijk 2 maanden. Dus zijn er ook andere opties? Om hen toch (zelf) te repareren?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Wiki Fever 4G grijs
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
De Button erin rammen. Lukt niet.
Ik ben verbaasd. Over de bouw kwaliteit van deze telefoon. Hij is net nieuw! Hebben anderen dezelfde ervaring?
Mijn vraag:
1. wat moet ik doen? De Button er harder in rammen? Wiko klantenservice bellen?
2. Heb ik garantie hiervóór? Hij is net nieuw. Krijg ik geld terug?
3. Wat moet ik doen om hem aan te krijgen ALS de batterij leeg is (nu 60%)?
4. Kan dit worden gerepareerd? Kan ik dit zelf doen? Wat als ik die kleine Button kwijtraak?
[ Voor 15% gewijzigd door wouterg00 op 28-03-2016 16:23 ]