Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar een game pc en hierbij helpen mijn broer en een vriend me. Zelf weet ik er niet veel van maar mijn broer zit niet zo vaak op fora of zo dus ik post het hier en speel daarna de informatie aan hem door, moesten jullie wat ideeën hebben of aanpassingen duidelijk maken die het systeem beter zouden laten functioneren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (shooters voornamelijk waaronder CS:GO), geen fotobewerking. Uiteraard liefst op degelijke kwaliteit maar ik wil eerst een goede basis creëren met het geld dat ik nu ter beschikking heb en later upgraden.
Assemblage doen we zelf
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum is €1000, in het budget bereken ik niet: windows, grafische kaart, randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik krijg de 'oude' grafische kaart van mijn broer: nvidia geforce gtx 970
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hieronder mijn lijstje, laten samenstellen in een computer winkel samen met mijn broer. Ik vraag voornamelijk feedback, lijkt dit jullie goed? Zijn er nog dingen waaraan ik moet denken?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte en geluidsniveau maken mij echt niet uit. Ik maak me ook geen zorgen om het uiterlijk. Ik speel gewoon graag shooters op goede kwaliteit
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag feedback op het onderstaande systeem (grafische kaart zit er dus niet bij) en ik hoor graag jullie meningen erover.
Onderstaand lijstje kwam bij de computer winkel trouwens uit op €930 euro dus ik moet duidelijk mijn systeem via tweakers kopen
We moeten niet per sé tot de €1000 gaan maar als jullie nog iets hebben wat ik kan upgraden naar een duurder model wat mijn systeem veel beter laat lopen dan hoor ik het graag!
Bedankt alvast!
Ik ben op zoek naar een game pc en hierbij helpen mijn broer en een vriend me. Zelf weet ik er niet veel van maar mijn broer zit niet zo vaak op fora of zo dus ik post het hier en speel daarna de informatie aan hem door, moesten jullie wat ideeën hebben of aanpassingen duidelijk maken die het systeem beter zouden laten functioneren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (shooters voornamelijk waaronder CS:GO), geen fotobewerking. Uiteraard liefst op degelijke kwaliteit maar ik wil eerst een goede basis creëren met het geld dat ik nu ter beschikking heb en later upgraden.
Assemblage doen we zelf
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum is €1000, in het budget bereken ik niet: windows, grafische kaart, randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik krijg de 'oude' grafische kaart van mijn broer: nvidia geforce gtx 970
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hieronder mijn lijstje, laten samenstellen in een computer winkel samen met mijn broer. Ik vraag voornamelijk feedback, lijkt dit jullie goed? Zijn er nog dingen waaraan ik moet denken?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte en geluidsniveau maken mij echt niet uit. Ik maak me ook geen zorgen om het uiterlijk. Ik speel gewoon graag shooters op goede kwaliteit
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag feedback op het onderstaande systeem (grafische kaart zit er dus niet bij) en ik hoor graag jullie meningen erover.
Onderstaand lijstje kwam bij de computer winkel trouwens uit op €930 euro dus ik moet duidelijk mijn systeem via tweakers kopen
Bedankt alvast!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 244,85 | € 244,85 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZRZ, 1TB | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 72,35 | € 72,35 |
| 1 | Scythe Fuma | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | Asus DRW-24F1MT Zwart | € 13,95 | € 13,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 829,90 | |